Nuoren proviisorin Esimiesvalmennus, Kuopio

Nuoren proviisorin Esimiesvalmennus

Torstai 27.9. klo 17.00-21.00
Original Sokos hotel Puijonsarvi, Minna Canthin katu 16, Kuopio

Sinä tulevaisuuden proviisoritaitaja (proviisoriopiskelija tai jo hiljattain valmistunut proviisori), tervetuloa jokavuotiseen Kuopion Nuoren proviisorin Esimiesvalmennustilaisuuteen, joka järjestetään tänä syksynä yhteistyössä Farentan kanssa. Esimiesvalmennus on osallistava ja käytännönläheinen. Valmentajan osuus pitää sisällään luentoa ja pohdintatehtäviä.

VALMENTAJASTA

Valmentaja Annamaija Tolvila on erittäin pidetty ja kokenut valmentaja ja coach. Hän on toiminut Luotaimessa työhyvinvoinnin, esimiestyön ja työyhteisöjen valmentajana vuodesta 2014 lähtien.

Annamaijalla on vahva, noin 15 vuoden kokemus HR- ja esimiestehtävistä rahoitus- ja vakuutusalalta. Koulutukseltaan
hän on HTM ja tämän lisäksi kouluttautunut Solution Focused Coachiksi, Työnohjaajaksi STOry,
Firstbeat -työhyvinvointivalmentajaksi sekä sertifioiduksi Reiss Motivation Profile RMP -
motivaatiovalmentajaksi.

Mikäli olet osallistunut vastaavaan tilaisuuteen jo aiempina vuosina, ei haittaa, koska tilaisuuden sisältö on tänä vuonna hyvin erilainen viime vuosien työlainsäädäntöteeman jälkeen.

Kertauksena:
Mitä: Suomen Proviisoriyhdistyksen ja Farentan järjestämä Nuoren proviisorin Esimiesvalmennus
Missä: Original Sokos hotel Puijonsarvi, Minna Canthin katu 16, Kuopio
Milloin: To 27.9. klo 17.00-21.00
Kenelle: Proviisoriopiskelijoille, joilla on mielellään jo kokemusta työelämästä ainakin apteekkiharjoitteluiden verran ja jo hiljattain valmistuneille proviisoreille.
Mitä mukaan: Iloinen, avoin ja keskusteleva mieli

klo 17.00 Tervetulosmoothiet ja kahvi/ tee sekä makea piiras
klo 17.15 - 19.00 Arvostava esimies - valmentava esimies, Annamaija Tolvila, Luotain Consulting

• Arvostavan esimiehen ominaisuudet ja valmentava esimiehisyys muuttuvassa työympäristössä
  • Ihmistuntemuksen merkitys esimiestyössä
  • Työn ja arjen tasapaino
  • Haastavat esimiestilanteet, käytännön vinkkejä johtamiseen mm. puuttuminen, palaute, viestintä

klo 19.00 - 19.05 Taukoliikuntaa
klo 19.05 - 19.50 Työkaluja apteekin työvuorosuunnitteluun, Heikki Matero, liiketoimintajohtaja, apteekkipalvelut, Farenta
klo 19.50 - 20.00 Proviisoriyhdistyksen puheenvuoro, Henna Kyllönen, edunvalvontaproviisori, proviisoripinssien jako ja kuohuvat
klo 20.00 - 21.00 Illan salaatti+piirasbuffet

Jos et vielä ole jäsenemme, voit halutessasi liittyä Proviisoriyhdistyksen jäseneksi vielä ennen tilaisuutta.

ILMOITTAUTUMISET

Ilmoittautumiset 13.9. mennessä verkkolomakkeelle >> Huom! Tilaisuuteen on rajoitetusti tilaa, joten varmistathan paikkasi olemalla nopea. Ilmoittautumiset muuttuvat sitoviksi 12.9. ja yhteydenotot mahdollisissa sairastumisissa osoitetaan toimisto@proviisoriyhdistys.net Kiitos, että näin huomioit toiminnallasi myös mahdollisille varasijoille jääneet ilmoittautujat.

Saat ilmoittautumisestasi lomakelähetyksen ilmoittautumisesi yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Ilmoitamme Sinulle henkilökohtaisesti erikseen, mikäli olet jäänyt tilaisuudessa varasijalle.

Ilmoittautumislomakkeella viitataan tapahtumien tietosuojaselosteeseen, jonka pääset lukemaan täällä >>

päivitetty 21.9.2018 hk

Ajankohta: