Liity jäseneksi

Suomen Proviisoriyhdistys ry:n varsinaiseksi jäseneksi hyväksytään hakemuksen perusteella proviisori tai proviisoriksi opiskeleva. Apteekkiluvan saaneet proviisorit eivät voi kuulua varsinaisina jäseninä yhdistykseen, mutta he voivat tukea yhdistyksen toimintaa kannattajajäseninä.

Täytä sähköinen jäsenhakemus

Voit myös tulostaa jäsenhakemuslomakkeen (pdf) ja postittaa sen täytettynä yhdistyksen toimistolle.

Jäsenyys tulee voimaan siitä päivästä lähtien, kun hakemus saapuu toimistolle. Hallitus käsittelee hakemukset ja hyväksyy uudet jäsenet kerran kuukaudessa (pl. heinäkuu).

Jos haluat, että työnantaja perii jäsenmaksusi suoraan palkasta, ilmoita suoraperinnästä yhdistyksen toimistolle suoraperintälomakkeella (pdf).

Jos kuulut johonkin toiseen työttömyyskassaan tai ammattiliittoon, voit tehdä siirron kuukauden sisällä menettämättä työttömyyskassaetujasi. Toimistolta saat lisätietoa siirrosta.

Voit tarvittaessa ladata pdf-tiedoston avaamiseen tarvittavan ohjelman osoitteessa https://get.adobe.com/fi/reader/

Postita täytetyt lomakkeet yhdistyksen toimistolle osoitteella (postimaksu maksettu):

Suomen Proviisoriyhdistys ry
Tunnus 5006166
00003 VASTAUSLÄHETYS

Tule mukaan vaikuttamaan ammatilliseen tulevaisuuteesi!

Lisätietoja jäsenyydestä saat yhdistyksen toimistolta.