Proviisoriopiskelija - Tervetuloa joukkoomme!

Proviisoriopiskelija, tervetuloa joukkoomme

Onneksi olkoon opiskelupaikan valinnasta ja tervetuloa aloittamaan opinnot mahdollisuuksien täyteisellä urapolulla! Me Proviisoriyhdistyksessä toimimme Suomen vanhimpana ja suurimpana proviisorien ja proviisoriopiskelijoiden omana ammatillisena järjestönä ja haluamme toivottaa sinut tervetulleeksi toimintaamme.

Tule ottamaan selvää tulevan ammattikuntasi toiminnasta!

Uusien opiskelijoiden Toiminnalla tutuksi -ilta kokoaa uudet proviisoriopiskelijat yhteen Helsingissä ke 30.9.2020  ja Kuopissa ke 7.10.2020. Helsingissä suuntaamme illallisristeilylle saaristoon nauttimaan maisemista sekä maittavasta 3 ruokalajin illallisesta. Kuopiossa puolestaan matkaamme risteillen Kuopion matkustajasatamasta Alahovin viinitilalle viettämään savolaisia olympialaisia ja nauttimaan viinitastingista sekä maittavasta ruuasta.  Luvassa on mukavaa aktiviteettia, rentoa yhdessäoloa ja tutustumista sekä tietoa meidän ja yhteistyökumppanimme Farentan toiminnasta.

Huom! Tapahtumat ovat opiskelijoille ilmaisia eikä osallistuminen edellytä yhdistyksen jäsenyyttä.

Katso tarkemmat tiedot ja ilmoittaudu Helsingin Toiminnalla tutuksi -iltaan tai Kuopion Toiminnalla tutuksi -iltaan

Tutustu jäsenetuihin ja täytä jäsenhakemus.

Merkkaa myös kalenteriisi opiskelijajäsentemme Kuopion ja Helsingin pikkujoulut ma 16.11. Helsingissä ja 18.11. Kuopiossa sekä ensisijaisesti pidemmällä opinnoissa oleville suunnattu Esimiesvalmennus, joka järjestetään Helsingissä ti 1.12. ja Kuopissa to 3.12.

Lisätietoa toiminnasta saat opiskelijayhteyshenkilöiltä