Jäsenedut ja -palvelut

Yhdistys tarjoaa jäsenilleen mahdollisuuden kuulua yhdistyksen kautta KOKO-työttömyyskassaan, ilmaiset neuvonta- ja asianajajapalvelut työsuhdeasioissa sekä taloudellista ja ammatillista edunvalvontaa. Jäsenetuihin kuuluu mm. jäsenhintaiset koulutukset, jäsenintra OmaPro verkkokoulutuksineen, kattavat Fimnet-palvelut, ammatillinen vastuu- ja oikeusturvavakuutus ja vapaa-ajan matkustajavakuutus sekä lukuisia yhteistyökumppanietuja. Lisäksi jäsenet voivat hakea yhdistyksen apurahoja sekä mukaan yhdistyksen järjestämiin mentorointiohjelmiin.

Proviisoriyhdistyksellä on myös yhteinen yhdistyksen nimeä kantava verenluovuttajaporukka eli VeriRyhmä, jonka kautta keräämme luovutuksia yhdessä. Ryhmään voi liittyä mainitsemalla Suomen Proviisoriyhdistyksen luovutuskäynnin yhteydessä hoitajan haastattelussa.

Työttömyyskassa

Jäsenet ovat halutessaan vakuutettuja KOKO-työttömyyskassassa

Työsuhdeneuvonta

Yhdistyksen toimistolta jäsenet saavat neuvontaa työsuhde- sekä työlainsäädännön asioissa.

Lakimiespalvelut

Yhdistyksen jäsenten käytössä on lakimiespalvelu työsuhde- sekä työlainsäädännön asioissa.

Yhteydenotot lakimieheen Proviisoriyhdistyksen toimistolta.

Verkkokoulutukset

OmaPro-jäsenintran kautta jäsenet saavat käyttöönsä verkkokoulutustuotannon, josta löytyy kattava paketti luentoja niin johtamiseen, esimies- ja työelämätaitojen kuin proviisorin ydinosaamisen ylläpitämiseen. Katso lista OmaProssa saatavilla olevista koulutuksista.

Vastuu- ja oikeusturvavakuutus

Jäsenet kuuluvat automaattisesti yhdistyksen kautta If:n ammatillisen vastuu- ja oikeusturvavakuutuksen piiriin.

Identiteettivarkausvakuutus

Jäsenet kuuluvat automaattisesti yhdistyksen kautta If:n identiteettivarkausturvavakuutuksen piiriin.

Matkustajavakuutus

Yhdistys on ottanut jäsenilleen If:n vapaa-ajan matkustajavakuutuksen. Erillinen matkustajavakuutustodistus on tulostettavissa OmaProsta.

Vakuutuksia jäsenhintaan

Vakuutusyhtiö If tarjoaa edulliset vakuutukset jäsenille.

Lisätietoja If:n tarjoamista jäseneduista www.if.fi/proviisoriyhdistys.

Etuja sijoittamisen palveluista

Mandatum Life tarjoaa yhdistyksen jäsenille etuja sijoittamisen palveluista. Proviisoriyhdistyksen edut koskevat Trader-osakesäästötiliä, Trader-kaupankäyntisovellusta ja digitaalista varainhoitoa.

1. Itsenäiselle sijoittajalle tarjolla on Trader-kaupankäyntipalvelu, josta löytyy lukuisia sijoituskohdetta osakkeista ETF-rahastoihin usealla eri markkinalla. Jäsenetuna käyt kauppaa Trader-palvelussa aina vähintään Plus-hintaluokassa.
  2. Digitaalisessa varainhoidossa sijoittaminen tapahtuu ammattilaisten avulla vaivattomasti. Sijoittaminen tapahtuu kanssasijoitusmallilla eli pääset sijoittamaan kohteisiin, jotka eivät olisi muuten tavallisen sijoittajan saatavilla. Jäsenetuna saat 1 % starttibonusta ensimmäisen 6 kuukauden maksuista 50 000 euroon asti.

Tutustu Mandatum Lifen jäsenetuihin. Ohjeita palvelujen käyttöönottoon löydät OmaProsta.

Koulutusta

Yhdistys järjestää keväisin Proviisoripäivä-koulutustapahtuman ja syksyisin Joka proviisorin ajankohtaisseminaarin, joihin jäsenet voivat osallistua edulliseen jäsenen etuhintaan.

Yhdistys järjestää kahdesti vuodessa eri paikkakunnilla yhdessä Receptumin ja Talenomin kanssa Talouskiertue-koulutuspäivän, joka on suunnattu apteekkitaloudesta ja apteekkarin urasta kiinnostuneille. Lisäksi järjestämme eri paikkakunnilla Apteekin henkilöstöjohtamisen koulutuspäivän yhdessä Pharmadatan kanssa. Jäsenet saavat alennuksen koulutusten hinnoista.

Opiskelijatapahtumat

Yhdistys järjestää tapahtumia mm. opintonsa aloittaville ja harjoittelemaan lähteville proviisoriopiskelijoille sekä valmistuville proviisoreille.

Apurahat

Proviisoriyhdistys jakaa jäsenilleen apurahaa kahdesti vuodessa. Keväisin jaettava yhdistyksen apuraha on tarkoitettu farmasian alan opintotarkoitusta, esimerkiksi ulkomailla suoritettavaa pro gradu -työtä, LHA-opintoja tai erikoistumiskoulutukseen tarkoitettuja opintoja, tieteellistä jatkotutkimusta tai kongressimatkaa varten. Syksyisin jaettava Teva Finlandin myöntämä apuraha on tarkoitettu tukemaan valmistuneita liiketalous- ja johtamistaitoihin, taloustietämykseen ja lääketurvaosaamiseen liittyvässä lisäkouluttautumisessa sekä opiskelijoita gradutyöskentelyssä ulkomailla tai muutoin tärkeäksi perustellun opintojakson suorittamisessa. Lisätietoja apurahoista.

Apurahahaut julkaistaan Proviisori-lehdessä ja yhdistyksen verkkosivuilla. Saajat julkistetaan Proviisoripäivän ja Ajankohtaisseminaarin yhteydessä.

Fimnet

Jäsenet saavat henkilökohtaiset käyttäjätunnukset terveydenhuollon ja lääkealan ammattilaisten tietoverkkoon Fimnetiin (Finnish Medical Network). Henkilökohtaisella käyttäjätunnuksella pääset lukemaan mm. Lääkärilehteä sekä Pharmaca Fennicaa ja voit tunnistautua palveluihin terveydenhuollon ammattihenkilönä. Lisäksi yhdistyksen jäsenet saavat maksuttoman sähköpostiosoitteen, joka on muotoa etunimi.sukunimi@fimnet.fi.

Kirjaudu Fimnet-palveluihin.

Palauta unohtuneet Fimnet-tunnukset itse Fimnetissä, tai ota yhteyttä asiakaspalvelu@fimnet.fi tai 020 743 5180.

Jos tarvitse apua Fimnet-tunnuksiin tai liittyen, voit tarkistaa löytyykö apu ongelmaasi Fimnet-sivuston tietopankista tai voit olla yhteydessä Fimnetin asiakaspalveluun.

Kalenteri

Yhdistys tuottaa jäsenilleen taskukalenterin. Proviisorikalenterit jaetaan sen erikseen tilanneille jäsenille loppuvuodesta.

Proviisori-lehti

Proviisoriyhdistyksen julkaisema Proviisori-lehti ilmestyy 4 kertaa vuodessa ja se postitetaan kaikille proviisori- ja proviisoriopiskelijajäsenille kotiin.

Mediuutiset

Proviisoriyhdistyksen jäsenetuun sisältyy 8 printtilehtiä, minkä lisäksi proviisorit saavat maksutta käyttöönsä Mediuutisten digipalveluun. Lisäksi jäsenet voivat tilata Mediuutiset -50% vuosihinnasta (uudet tilaajat) ja -30% (jatkossa).

Lääkärilehti

Proviisoriyhdistyksen jäsenet voivat tilata Lääkärilehden puoleen hintaan. Katso tilausohjeet OmaProsta.

Alma Talent

Proviisoriyhdistyksen jäsenet saavat 30 prosentin alennuksen Alma Talentin lehdistä (yhdistelmätilaukset printti + digi) ja 20 prosentin alennuksen Alma Talentin kustantamista kirjoista.

Lisätietoa OmaProsta

Otavamedia

Otavamedia tarjoaa Proviisoriyhdistyksen jäsenille 30 % alennuksen lehtitilauksista. Muista ilmoittaa jäsenyydestä tilausta tehdessä.

ApteekkikalenteriOnline-palvelu

Jäsenet saavat ApteekkikalenteriOnline -palvelun vuosimaksusta 10 % alennuksen. Lisätietoa OmaProsta

Matkoja ja majoitusta jäsenhintaan

Viking Line tarjoaa risteilyetukuponkeja. Ajankohtaiset tarjoukset ja etukupongit löytyvät OmaProsta tai ne voi pyytää yhdistyksen toimistolta.

Alennusta autonvuokrauksesta

AVIS Autovuokraamo tarjoaa Proviisoriyhdistyksen jäsenille alennusta auton vuokrauksesta kotimaassa -15 %. Lisätietoa jäsenedusta OmaProsta