Blogit edustavat kirjoittajansa näkemyksiä eivätkä näin ollen kuvaa yhdistyksen virallista kantaa.

Hallituksen kokousblogi: marraskuu 2023

Kokous aloitettiin käymällä läpi vuoden 2024 toimintasuunnitelmaa, jossa pääteemaksi ehdotetaan ”Proviisori vetovoimatekijänä”. Lisäksi vuoden 2024 budjettiehdotusta käytiin läpi ja hyväksyttiin ehdotus syyskokoukseen

Teva-apurahahakemuksia oli 5 kappaletta, 2 proviisoria ja 3 proviisoriopiskelijaa. Koko budjettia ei ollut tarvetta jakaa, koska hakijoita oli vain 5. Hallitus hyväksyi. Keväällä jaettavan Proviisoriyhdistyksen apurahan suuruudesta päätetään syyskokouksessa. Opiskelijapalkinnot jatkossa kahdelle parhaalle juuri valmistuneelle/pian valmistuvalle riippumatta opiskelukaupungista.

Koulutukset ja tapahtumat

Proviisoripäivän 23.3.2024 ohjelma runkoa ja aikataulua on suunniteltu. Alustava ohjelma valmistunee loppuvuodesta.

Apteekin henkilöstöjohtamisen koulutus Oulussa 15.11 sekä Talouskiertue Kuopiossa 15.2.2024. Suunnitteilla on myös vierailuja keväälle 2024.

Opiskelijapikkujouluja vietetään marraskuun aikana Kuopiossa, Helsingissä ja Turussa. Kuopion tapahtuma on täynnä, mutta Helsingin ja Turun tilaisuuksiin on vielä muutama paikka vapaana. Katso lisätietoa tapahtumista.

Yhdistyksellä on ständi Farmasian Päivillä. Proviisori-sovelluksen lataaville tarjolla suklaapatukka. Ständillä myös mahdollisuus osallistua arvontaan, josta voi voittaa sisäänpääsyn Proviisoripäivään. Viestintävaliokunta ja opiskelijavaliokunta postaavat tapahtumasta someen.

Julia Niemi
opiskelijavastaava