Proviisoriyhdistykselle valittiin uusi puheenjohtaja ja hallituksen jäsenet

Suomen Proviisoriyhdistykselle on valittu uusi puheenjohtaja ja hallitus yhdistyksen sääntömääräisessä syyskokouksessa 26. marraskuuta.

Proviisoriyhdistyksen puheenjohtajaksi on valittu vuodeksi 2017 proviisori, kauppatieteen maisteri Mikko Lähdevuori. Mikko Lähdevuori toimii Fysioline Pharma Oy:n vastuunalaisena johtajana. Lähdevuori on aiemmin toiminut pitkään apteekkiproviisorina. Yhdistyksen hallitukseen valittiin myös jäsenet ja varajäsenet erovuorossa olevien tilalle. Yhdistyksen puheenjohtajan kausi kestää yhden vuoden, ja hallituksen jäsenen ja varajäsenen kaudet ovat 2-vuotisia.

Proviisoriyhdistykselle uusi apteekkityöryhmä

Proviisoriyhdistyksen syyskokouksessa päätettiin lisäksi muun muassa talousarviosta, jäsenmaksuista ja ensi vuoden toiminnasta. Proviisoriyhdistyksen pääteema vuodelle 2017 on proviisorien ammattiosaamisella lisäarvoa. Yhdistys kutsuu jäsenistään koolle apteekkityöryhmän, joka valmistelee yhdistyksen näkemyksiä apteekkijärjestelmän kehittämiseen.  v-mm

Proviisoriyhdistyksen vuoden 2017 hallitukseen valittiin uusi puheenjohtaja ja uusia jäseniä ja varajäseniä:

(vas.) Linda Seppälä, Elina Toivanen, Mikko Lähdevuori, Sandra Kontola, Maija Raatikainen ja Tanja Kivinummi. Kuvasta puuttuu uusista Vuokko Mustonen.

Proviisoriyhdistyksen jäsenmaksut vuonna 2017

Proviisoriyhdistyksen ohjelmassa vuonna 2017 muun muassa:

Proviisoripäivä 18.3.2017 - Tulevaisuus haltuun

ProMentor-ohjelma 2017