Jäsenmaksut 2017

Suomen Proviisoriyhdistyksen vuoden 2017 jäsenmaksuista päätettiin syyskokouksessa 26.11. Jäsenmaksut pidetään ennallaan vuoden 2016 jäsenmaksuihin verrattuna poislukien proviisoriopiskelijoiden jäsenmaksut, joista työttömyyskassaan kuuluvien jäsenmaksuja nostettiin 59 euroon vuodessa ja kassaan kuulumattomien laskettiin 29 euroon vuodessa.

Työttömyyskassaan kuuluva proviisorijäsen päätoimen mukaan:

Kokoaikaisesti apteekissa, lääketeollisuuden, kunnan, valtion, KELA:n, tukkukaupan ym. palveluksessa työskentelevät 35 euroa/kk

Osa-aikaisesti (keskimäärin 15-30 h/vko työskentelevät) tai yliopistolla työskentelevät 26,25 euroa/kk

Jatko-opiskelijat, alle 15 h/vko työskentelevät ja ei työssäkäyvät (esim. työtön, äitiyspäivärahaa saava, virka- tai opintovapaalla oleva) sekä ulkomailla asuvat 17,50 euroa/kk

Työttömyyskassaan kuulumaton proviisorijäsen päätoimen mukaan:

Kokoaikaisesti apteekissa, lääketeollisuuden, kunnan, valtion, KELA:n, tukkukaupan ym. palveluksessa työskentelevät 26,25 euroa/ kk

Osa-aikaisesti (keskimäärin 15-30 h/vko työskentelevät) tai yliopistolla työskentelevät 17,5 e/ kk

Jatko-opiskelijat, alle 15 h/ vko työskentelevät ja ei työssäkäyvät (esim. työtön, äitiyspäivärahaa saava, virka- tai opintovapaalla oleva) 17,5 e/ kk

Proviisoriopiskelija tai varusmiespalvelusta suorittava jäsen:

Työttömyyskassaan kuuluva 59 euroa/vuosi

Työttömyyskassaan kuulumaton 29 euroa/vuosi

Proviisoriopiskelija, joka liittyy jäseneksi 30.6. jälkeen, maksaa vain puolet jäsenmaksustaan. Valmistumista seuraavana kalenterivuonna siirrytään kuukausijäsenmaksuihin.

Ulkomailla asuvat proviisorijäsenet: 65 euroa/vuosi (ei sisällä työttömyyskassamaksua)

Apteekkarin kannatusjäsenmaksu: 150 euroa/vuosi

Seniorijäsenen kannatusjäsenmaksu: 125 euroa/vuosi

Jäsenen kannatusjäsenmaksu: vapaaehtoinen maksu Proviisoriyhdistykselle

Maksutavat:

Eräpäivät 25.2. ja 31.8.

1) Työnantaja perii palkasta ja suorittaa kuuden kuukauden maksut yhdistykselle kaksi kertaa vuodessa eräpäivinä tai kerran kuukaudessa palkanmaksun yhteydessä. Muista täyttää suoraperintälomake!

2) Jäsen maksaa itse kaksi kertaa vuodessa kuuden kuukauden maksut eräpäivinä.

3) Jäsen maksaa itse koko vuoden (12 kk) maksut helmikuun eräpäivänä.

Maksaessasi muista käyttää henkilökohtaista viitenumeroasi. Muusta maksutavasta voi sopia Proviisoriyhdistyksen järjestösihteerin kanssa.

...................................