Proviisoriyhdistyksen syksyn tapahtumat

Tapahtumat ja koulutukset syksyllä 2020

Suomen Proviisoriyhdistys järjestää syksyn 2020 tapahtumat suunnitellusti, mikäli paikalletulijoiden turvallisuus ja voimassa olevat kokoontumisrajoitukset sen mahdollistavat.

Luvassa on kaikille avoimet koulutukset Talouskiertue pe 9.10. Kajaanissa ja to 29.10. Jyväskylässä ja ennenkokemattoman laaja Proviisoripäivät pe-la 13.-14.11. Helsingissä.

Yhdistyksen jäsenille on luvassa mm. 27.8. Vierailu Viikinmäen jätevedenpuhdistamolle ja Orionin kanssa yhteistyössä järjestettävä Tulevaisuutta rakentamassa -viikonloppu 4.-5-9. Tuohilammella. Lisäksi kehitämme paikasta riippumattomia palveluita ja järjestämme Ura lääketeollisuudessa -webinaarit 24.9. ja 17.11. sekä yhteistyssä Tevan kanssa Farmasian ammattilaisen vastuu oikeasta terveysviestinnästä -webinaarin viikolla 43. Toimintavuosi huipentuu sääntömääräiseen syyskokoukseen 25. marraskuuta.

Opiskelijoita tapaamme syksyn alussa sekä Helsingin että Kuopion kampuksilla ja järjestämme kaikille Proviisoriopiskelijoille avoimet toiminnalla tutuksi -illat 30.9. Helsingissä ja 7.10 Kuopiossa. Opiskelijajäsenille on luvassa myös esimiesvalmennusta joulukuun alussa 1.12. Kuopiossa ja 3.12. Helsingissä unohtamatta perinteisiä pikkujouluja, joita vietetään yhteistyssä Vermanin kanssa 17.11. sekä Helsingissä että Kuopiossa.