Hallituksen kokousblogi: elokuu 2023

Proviisoriyhdistyksen hallitus käynnisti syyskauden kokoukset torstaina 17.8. Kokouksessa käsiteltiin muun muassa opiskelijoihin, tuleviin tapahtumiin ja koulutuksiin sekä kollegiaalisuuden kehittämiseen liittyviä asioita.

Opiskelijat

Toivotamme uudet proviisoriopiskelijat tervetulleeksi yhdistykseen Helsingissä, Kuopiossa ja Turussa järjestettävillä tapahtumilla. Proviisoriopiskelijajäsenet ovat yhdistyksen täysivaltaisia jäseniä ja maksavat alennettua jäsenmaksua valmistumisvuoden loppuun asti.

Syksyn tapahtumat ja koulutukset

Yhdistyksen syksy on täynnä tapahtumaa. Panostamme näkyvyyteen alan tapahtumissa. Osallistumme Tulevaisuuteni lääkeala -tapahtumaan 30.9. ja Farmasian Päivien näyttelyyn 10.-11.11. Tervetuloa juttelemaan hallituksen jäsenten ja toimiston työntekijöiden kanssa.

Proviisoreiden osaamisen kehittäminen on myös vahvasti yhdistyksen agendalla. Tulossa ovat muun muassa 7.9. Talouskiertue Lahdessa, 6.10. Joka proviisorin ajankohtaisseminaari Helsingissä ja 15.11. Apteekkien henkilöstöjohtamisen koulutus Oulussa.

Apurahat

Teva Finlandin lahjoittama apuraha vuodelle 2023 on haettavissa 15.10.2023 asti. Katso ohjeet apurahan hakemiseksi.

Kollegiaalisuuden kehittäminen

Yhdistyksellä on aktiivinen apteekkityöryhmä, joka osallistuu muun muassa apteekkeja koskeviin lausuntopyyntöihin vastaamiseen. Apteekkityöryhmä kommunikoi whatsapp- ryhmässä vapaamuotoisesti keskustellen. Kollegoiden tuki mieltä askarruttaviin asioihin on sieltä nopeasti saatavilla. Nyt perustamme lääketeollisuusverkoston lääketeollisuudessa työskenteleville jäsenillemme. Seuraa Proviisori-lehden kirjoituksia aiheeseen liittyen. Jos haluat liittyä apteekkityöryhmään tai lääketeollisuusverkostoon, ota yhteyttä yhdistyksen toimistolle.

terveisin, Anna Ojala

P.s. Syksyn jäsenmaksulaskut on lähetetty 17.8. sähköpostitse. Pyrimme luopumaan turhasta paperipostista myös jäsenmaksulaskujen kohdalla.

Käyttäjän Ylläpito kuva
Ylläpito