Proviisoriopiskelija – Tervetuloa joukkoomme!

Onneksi olkoon opiskelupaikan valinnasta ja tervetuloa aloittamaan opinnot mahdollisuuksien täyteisellä urapolulla! Me Proviisoriyhdistyksessä toimimme Suomen vanhimpana ja suurimpana proviisorien ja proviisoriopiskelijoiden omana ammatillisena järjestönä ja haluamme toivottaa sinut tervetulleeksi toimintaamme.

Tutustu jäsenetuihin ja täytä jäsenhakemus.

Tule ottamaan selvää tulevan ammattikuntasi toiminnasta!

Proviisoriyhdistys järjestää yhdessä Eezy Farentan kanssa Toiminnalla tutuiksi -tilaisuudet toiminnastamme kiinnostuneille proviisoriopiskelijoille. Tapahtumat järjestetään tulevana syksynä kaikissa kolmessa proviisoreja kouluttavasssa yliopistokaupungissa; Helsingissä, Kuopiossa ja Turussa.

Millainen on Toiminnalla tutuiksi -tilaisuus?

Tilaisuuksissa pääsee tutustumaan Proviisoriyhdistyksen ja Farentan toimintaan sekä muihin proviisoriopiskelijoihin rennossa ilmapiirissä. Tapahtumat järjestetään, jotta toimintamme tulisi opiskelijoille tutuksi. Samalla saa viettää mukavaa iltaa sekä tutustua opiskelijakollegoihin.

Tilaisuuteen ovat tervetulleita toiminnastamme kiinnostuneet proviisoriopiskelijat. Paikkoja tilaisuuksiin on kuitenkin rajoitetusti ja ensisijaisesti suuntaamme tapahtumamme uusille opiskelijoille sekä heille, jotka eivät ole aiemmin osallistuneet vastaavaan tilaisuuteen. Tapahtumat ovat opiskelijoille maksuttomia eikä osallistuminen edellytä yhdistyksen jäsenyyttä.

Toiminnalla tutuksi -tilaisuuksien aikataulu ja ilmoittautuminen

Kuopio 20.9.2023 – ohjelma- ja ilmoittautumislinkki jaetaan opintonsa aloittaville proviisoriopiskelijoille opintojen alkaessa. Linkki päivitetään myös tapahtumasivulle 4.9. klo 12.

Helsinki 21.9.2023 – ohjelma- ja ilmoittautumislinkki jaossa ständillämme Viikissä ma 28.8. Linkki löytyy myös tapahtumasivulta.

Turku 26.9.2023 – ohjelma- ja ilmoittautumislinkki jaetaan opintonsa aloittaville proviisoriopiskelijoille opintojen alkaessa. Linkki päivitetään myös tapahtumasivulle 1.9. klo 10.