Hallituksen kokousblogi: huhtikuu 2020

Tärkeimmät käsitellyt asiat

Covid-19

Kaikki kevään tapahtumat kevätkokousta lukuun ottamatta on jouduttu perumaan ja siirtämään tulevaisuuteen. Orionin tehdasvierailulle pyritään löytämään uusi aika. Toimistolle on tullut normaalia enemmän yhteydenottoja.

Talous

Päätettiin siirtää Tampereen proviisoriseuran 75-vuosijuhlien tuki syksyyn. Keskusteltiin Proviisoripäivän perumisen aiheuttamasta taloudellisesta tappiosta ja korvaavasta syksyn tapahtumasta. Tehtiin päätös mahdollisesti lainasta Proviisoriviesti Oy:lle (yhdistyksen tytäryhtiö). Hyväksyttiin tilinpäätösaineisto kevätkokoukselle.

Apurahat

Tehtiin päätös, että koronaviruksen takia käyttämättä jäävän apurahan voi käyttää seuraavanakin vuonna.

Jäsenasiat

Vastuunalaisen johtajan toimenkuva on julkaistu OmaProssa.

Promentee

Haku mentorointiohjelmaan on käynnissä 6.-30.4. Työryhmä aloittaa seminaaritapaamisten suunnittelun.

Viestintä

Viestintästrategia on päivitetty ja se tuodaan kevätkokouksen hyväksyttäväksi.

Koulutusasiat

Proteollisuusvierailut on peruttu. Keskusteltiin syksyn vierailukohteista.

Apteekkityöryhmä

Apteekkityörymässä on ollut vilkasta keskustelua Covid-19 aiheuttamista poikkeusjärjestelyistä apteekeissa.

Käyttäjän Ylläpito kuva
Ylläpito