Proviisoriyhdistyksen proviisoriopiskelijajäsenet ovat yhdistyksen täysivaltaisia jäseniä, ja heillä on yhtäläiset jäsenoikeudet ja -edut proviisorijäsenten kanssa.

Opiskelijan jäsenmaksu on 29 euroa vuodessa eli vain 2,42 €/kk. Työttömyyskassaan kuuluvan opiskelijan jäsenmaksu on 59 euroa vuodessa eli vain 4,92€/kk. Opiskelijajäsenet maksavat opiskelijan jäsenmaksua koko valmistumisvuoden ajan ja siirtyvät maksamaan kuukausittaisia jäsenmaksuja valmistumista seuraavan vuoden alusta.

Tutustu jäsenetuihin:
Jäsenedut proviisoriopiskelijoille

Jäseneksi liittyminen

OPISKELIJATAPAHTUMIA JA -ETUJAMME:

Proviisoriyhdistys järjestää tapahtumia mm. aloittaville, harjoittelemaan lähteville ja valmistuville proviisoriopiskelijoille.

Tapahtumista ilmoitetaan Helsingin ja Kuopion yliopistojen ilmoitustauluilla ja ainejärjestöjen sähköpostilistoilla, jäsenintrassamme, yhdistyksen omassa Facebook-yhteisössä sekä näillä verkkosivuilla tapahtumakalenterissa.

Täysivaltaisena jäsenenä opiskelijat ovat oikeutettuja kaikkiin yhdistyksen tarjoamiin jäsenpalveluihin, kuten asianajajan konsultointiin työsuhdeasioissa, alennuksiin koulutuksista, FiMnet-palveluihin, yhdistyksen jäsenilleen tarjoamaan vapaa-ajan tapaturma- ja matkavakuutukseen ym. etuihin. Opiskelija voi hakea myös yhdistykseltä apurahaa ulkomailla suoritettavia pro gradu -erikoistyöopintoja varten.

OLETKO KIINNOSTUNUT TOIMINNASTAMME AKTIIVITOIMIJANAMME?

Proviisoriopiskelijat ovat hyvin edustettuina yhdistyksessä: Proviisoriyhdistyksen hallituksessa aktiivitoiminnassa on mukana säännöllisesti useita proviisoriopiskelijoita. Proviisoriopiskelijoita toimii myös yhdistyksen valiokunnissa ja työryhmissä. Oletko kiinnostunut ottamaan osaa opiskelijatoimintamme suunnitteluun ja kehittämiseen? Etenkin syksyisin on hyvä aika aloittaa toiminta osana opiskelijavaliokuntaamme. Jos olet kiinnostunut, ole rohkeasti yhteydessä opiskelijavaliokuntamme nykyisiin toimijoihin ja/tai hallituksemme opiskelijavastaavaan tai toimistolle, niin kerromme Sinulle lisää.

ESITTELYSSÄ OPISKELIJAVALIOKUNTAMME >>

TULOSSA OLEVIA OPISKELIJOILLE SUUNNATTUJA TILAISUUKSIA:

Esimiesvalmennustilaisuudet valmistuville ja hiljattain valmistuneille proviisoriopiskelijoille syyskuussa 2018 Kuopiossa.

Uusien opiskelijoiden tilaisuudet syksyllä 2018 (syyskuussa) Helsingissä ja Kuopiossa.

- Ekskursioita, tapahtumia ja pikkujoulut Helsingissä ja Kuopiossa opiskeleville. Myös vuosittaiset yhteistapahtumat ainejärjestöjen kanssa, joiden kautta opiskelijajäsenemme ovat viimeisimmin päässeet muita edullisemmin Helsingissä Viikkispeksiin ja katsomaan Jokerien jääkiekko-ottelua tai boulderoimaan ja pelaamaan Kuplafutista Kuopiossa.

Proviisoriyhdistyksen koulutuksia opiskelijahintaan:

- Proviisoripäivä

- Joka proviisorin Ajankohtaisseminaari

Linkkejä farmasian opiskelijoiden järjestöjen nettisivuille:

YFK - Yliopiston farmasiakunta, Helsinki

Fortis, Kuopio