Ilmoittajalle

Proviisori-lehden avulla on mahdollista tavoittaa kattavasti farmasian alan ammattilaisia, sillä lehti lähetetään maksutta kaikille Proviisoriyhdistyksen jäsenille ja muille tilauksen tehneille proviisoreille ja apteekkareille kotiin sekä kaikkiin apteekkeihin henkilökunnan luettavaksi. Lisäksi lehti postitetaan proviisoriopiskelijoille sekä lääkeyrityksille ja monille muille lääkealan toimijoille. Lehdessämme voitte mainostaa sekä itsehoitotuotteita että reseptivalmisteita.

Proviisori-lehti ilmestyy myös sähköisenä näköisversiona. Sähköinen lehti julkaistaan paperilehteä vastaavana tilaajille ja Proviisoriyhdistyksen suljetulla jäsenalueella. Erilliseen julkisesti esillä olevaan lehteen tarjoamme veloituksetta mahdollisuuden vaihtaa reseptilääkemainoksen tilalle yleisölle sopiva mainos.

Proviisori-lehti on Aikakausmedian jäsenlehti.

Mediakortti

Proviisori-lehden mediakortti sisältää lisätietoa lehdessä ilmoittamisesta. Siitä löydät mm. levikin, ilmoitusten hinnat ja aineistoaikataulun.

Vuoden 2021 mediakortti * (huomioi alla olevat lisätiedot!)

Proviisori-lehden jakeluun tuli muutos vuoden 2021 alkaessa, sillä ProviisoriViesti Oy ei enää saa hankittua suomalaisten proviisorien osoitetietoja terveydenhuollon ammattihenkilölain 24 b § mukaisesti ammattiin liittyvän informaation lähettämistä varten.

Tarjoamme edelleen kaikille proviisoreille ja apteekkareille mahdollisuuden saada Proviisori-lehti kotiin kannettuna, mutta jakelu perustuu nyt lukijoiden tekemiin tilauksiin. Kaikille Proviisoriyhdistyksen proviisori- ja proviisoriopiskelijajäsenille, apteekkeihin ja lääkealan muille toimijoille jakelemme lehden jatkossakin entiseen tapaan. Maksutta kotiin postitettavan lehden tilausten aktiivinen markkinointi jatkuu läpi vuoden, ja tarjoamme mahdollisuuden myös sähköisen lehden tilaamiseen.

Mediakortissa painos on toistaiseksi ennallaan viime vuoden 4500 kappaleessa, mutta esimerkiksi lehden 1/2021 osalta toteutunut painos oli 2800 kpl. Huomioimme levikin aleneman alennuksena mediakortin hintoihin. Alennus tarkistetaan numerokohtaisesti ilmoitusten varauspäivän yhteydessä. Pyydä tarjous ilmoituksesta!

Aineiston toimitus

Ilmoitusaineistot toimitetaan taittovalmiina tiedostoina, kuten PDF- tai EPS-tiedostoina osoitteeseen:

proviisori(at)osg.fi

Valmiit liitteet toimitetaan suoraan lehtipainoomme.
Lisätiedot toimistolta.

ProviisoriViesti Oy / Suomen Proviisoriyhdistys ry