Muutosilmoitukset

Yhteystietojen muuttaminen

Yhteystietojen muuttaminen onnistuu kätevästi jäsenintra OmaProssa kohdasta Jäsentietoni. Pidäthän yhteystietosi ajan tasalla! Jäsensähköpostin muuttamisessa kannattaa huomioida, että verkkokoulutusten näkyvyys perustuu katseluoikeuden saamishetkellä ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. Ota yhteyttä yhdistyksen toimistoon, jos haluat vaihtaa sähköpostiosoitteesi.

Olosuhdemuutokset

Jäsenmaksuperusteeseen liittyvät olosuhdemuutokset voi ilmoittaa yhteydenottolomakkeella.

Tulostettavat lomakkeet

Jäsenhakemus- ja muutoslomake

Suoraperintäsopimus

Vaihtoehtoisesti voit tulostaa ja toimittaa täytetyn lomakkeen skannattuna toimiston säköpostiosoitteeseen toimisto@proviisoriyhdistys.net tai lähettää sen postimaksutta osoitteeseen:

Suomen Proviisoriyhdistys ry
Tunnus 5006166
00003 VASTAUSLÄHETYS

Työttömyyskassaan liittyvät asiat

Jos haluat liittyä KOKO-kassaan täytä sähköinen jäsenhakemus / muutoslomake tai tulosta jäsenhakemus- ja muutoslomake ja postita se vastauslähetyksenä Proviisoriyhdistyksen toimistolle.

Jos haluat saada tietoa kassaan liittyvistä asioista tai erota työttömyyskassasta, ota yhteyttä toimistoon yhteydenottolomakkeella

Proviisori-lehti

Proviisori-lehden osoitetietojen muuttamista voi pyytää lehden tilaus- ja muutoslomakkeella. Proviisoriyhdistyksen jäsenille lehti lähetetään jäsenrekisterissä olevan osoitteen perusteella.

Useita eri tietoja muutettavana

Mikäli haluat muuttaa useita eri tietoja, ota yhteyttä yhteydenottolomakkeella.

Lähetä mahdolliset liitetiedostot toimiston osoiteeseen toimisto@proviisoriyhdistys.net.

Eroilmoitus

Proviisoriyhdistyksen jäsenyys on toistaiseksi voimassaoleva. Jäsenellä on oikeus milloin tahansa erota yhdistyksestä ilmoittamalla siitä kirjallisesti. Jäsenmaksun osittainen maksaminen tai maksamatta jättäminen ei ole eroilmoitus.

Mikäli haluat erota yhdistyksestä, otathan yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen toimisto@proviisoriyhdistys.net. Mikäli kuulut yhdistyksen kautta työttömyyskassaan, kerrothan eroilmoituksesi yhteydessä, haluatko jatkaa työttömyyskassassa suorajäsenenä.