Proviisori-lehti

Lue uusin Proviisori-lehti

Proviisori on erityisesti proviisoreille suunnattu ammatillinen lehti. Lehteä julkaisee Suomen Proviisoriyhdistys ry:n viestintäyhtiö ProviisoriViesti Oy. Lehti sisältää ammatillisia ja ajankohtaisia artikkeleita, joiden tarkoitus on antaa ajatuksia ja työkaluja proviisorin työhön kaikilla lääkealan sektoreilla. Proviisori-lehti ilmestyy 4 kertaa vuodessa. Proviisori on Aikakausmedian jäsenlehti.

Proviisori-lehti postitetaan Suomen Proviisoriyhdistyksen proviisori- ja proviisoriopiskelijajäsenille sekä erikseen lehden tilauksen tehneille proviisoreille, apteekkareille ja terveydenhuollon ammattilaisille. Lisäksi lehti jaellaan kaikkiin apteekkeihin, sairaala-apteekkeihin, lääkeyrityksille, lääketukkukauppoihin, lääke- ja terveydenhuollon viranomaisille ja far­ma­si­an koulutusyksiköihin sekä median edustajille. Lehden tilaus on toistaiseksi ilmainen. Sen painos vuonna 2021 on vähintään 2800 kappaletta.

Lue uusin Proviisori-lehti

Tilaa Proviisori kotiisi, työpaikallesi tai sähköisenä näköislehtenä

Muutos Proviisori-lehden jakelussa 2021

Proviisori-lehden jakeluun tuli muutos vuonna 2021. Uuden tulkinnan mukaan yksityisyyden suojan merkityksen kasvaessa ProviisoriViesti Oy ei enää saa hankittua suomalaisten proviisorien osoitetietoja keskitetysti terveydenhuollon ammattihenkilölain 24 b § mukaisesti ammattiin liittyvän informaation lähettämistä varten. Pyydämme kaikkia proviisoreita ja apteekkareita, jotka eivät ole Suomen Proviisoriyhdistys ry:n jäseniä tai kannattajajäseniä, tekemään uuden tilauksen, jotta Proviisori-lehti löytäisi jatkossakin perille. Lehden voi tilata myös sähköisenä versiona.

Jos sinulle ei vielä tule Proviisoria, tai haluat ilmoittaa tilaus- tai osoitemuutoksista, tee tilausmuutos.

Seloste henkilötietojen käsittelystä

Proviisori-lehden päätoimittaja