ProMentee-oppaan tilaaminen

Kaikki ProMentee-ohjelmiin osallistuvat saavat mentoroinnin tueksi upean ProMentee-oppaan.

ProMentee-opas sopii erinomaisesti myös omatoimiseen mentorointiin ja itsenäiseen urapohdiskeluun. Opas on kaikkien proviisorien ja proviisoriopiskelijoiden tilattavissa Proviisoriyhdistyksen toimistolta. Opas sisältää muun muassa tietoa mentoroinnista, antaa ideoita ja eväitä urapohdiskelulle ja -suunnittelulle sekä sisältää mentorointiin sopivia työkaluja.

"Opasta kannattaa käyttää 'työkirjana'. Siinä on paljon hyödyllisiä asioita. En aluksi uskonut, että oppaasta olisi näinkin paljon hyötyä. Erilliset dokumentit tuntuvat katoavan, ja tähän on helppo tehdä muistiinpanoja." ProMentee-ohjelman osallistuja.

Lue ja innostu!

Mitä opas sisältää?

ProMentee-ohjelma

ProMentee-ohjelman taustat ja tavoitteet, mentorointitapaamiset, työryhmän tuki ja oppaan käyttö.

Mentorointi - mitä, miksi ja miten

Mentorointi, monimuotoinen ammatillisen ja henkilökohtaisen kehittymisen menetelmä, on kattavasti kuvattu tässä osiossa. Katsaus mentoroinnin eri muotoihin, hyötyihin sekä mentorointiparin rooleihin ja mentoroinnin mahdollisiin kompastuskiviin pyrkii vastaamaan kysymyksiin mitä mentorointi on, miksi mentorointi on tärkeää ja miten mentorointia voi toteuttaa.

Mentoroinnin työkaluja

Mentoroinnin työkaluja antaa konkreettisia vinkkejä ja tehtäviä mentorointiin. Mentorointipareille suunnatut työkalut auttavat pareja suunnittelemaan omaa mentorointiprosessiaan. Mentoroitavan työkaluilla voi tunnistaa omia vahvuuksiaan, joiden avulla tavoitteiden luominen ja tulevaisuuden suunnittelu helpottuvat. Mentorin työkalut antaa mentorille neuvoja erilaisia mentoroitavan kanssa käytäviä keskusteluja ja tilanteita varten.

ProMentee-oppaan tilaaminen

Voit tilata ProMentee-oppaan Proviisoriyhdistyksen toimistolta sähköpostitse: toimisto(a)proviisoriyhdistys.net

Oppaan hinta on 12 € (Proviisoriyhdistyksen jäsen) / 24 € (ei-jäsen), hinta sisältää alv. 24 %. Hintaan lisätään tilauksen käsittely- ja toimitusmaksuna 5 €.