Tilaa Proviisori-lehti

Jäsenet: Proviisori-lehti postitetaan kaikille Suomen Proviisoriyhdistys ry:n proviisori- ja proviisoriopiskelijajäsenille sekä kannattajajäsenille jäsenyyden perusteella. Myös sähköisen Proviisorin lukuoikeus perustuu jäsenyyteen. Jos olet Proviisoriyhdistyksen jäsen, lehti postitetaan sinulle jäsentietojesi mukaisesti. Huolehdi yhteystietojesi ajantasaisuudesta OmaProssa (Jäsentietoni – Yhteystiedot), kannattajajäsenen yhteystietolomakkeella tai ottamalla yhteys yhdistyksen toimistoon.

Muut: Proviisori-lehti postitetaan tilausten perusteella myös muille proviisoreille, apteekkareille ja terveydenhuollon ammattilaisille. Lehden tilaus on toistaiseksi maksuton. Jos haluat Proviisori-lehden kotiisi kannettuna tai sähköisenä, tee tilaus!

Yritykset: Henkilökohtaisten tilausten lisäksi Proviisori-lehti jaellaan laajasti myös yhteistyökumppaneillemme ja lääkealan toimijoille. Jos haluat Proviisori-lehden toimipisteenne lehtihyllyyn, tee tilaus! Sähköisen Proviisorin lukemiseen suosittelemme henkilökohtaista tilausta lääkealalla toimivan yrityksen edustajana.

Seloste henkilötietojen käsittelystä

Tilauksen hallinnointi ja tilausmuutokset

Jos haluat muuttaa lehden toimitusosoitetta tai peruuttaa tilauksen, voit lähettää muutokset tilauslomakkeella. Tarvitset tietojen muuttamiseen lehden takakannessa tai sähköpostiviestissä olevan seitsemännumeroisen asiakasnumeron.