Tilaa Proviisori-lehti

Proviisori-lehti postitetaan kaikille Suomen Proviisoriyhdistyksen proviisori- ja proviisoriopiskelijajäsenille sekä kannattajajäsenille jäsenyyden perusteella. Jos olet Proviisoriyhdistyksen jäsen, lehti postitetaan sinulle jäsentietojesi mukaisesti. Huolehdi yhteystietojesi ajantasaisuudesta OmaProssakannattajajäsenen yhteystietolomakkeella tai ottamalla yhteys yhdistyksen toimistoon.

Proviisori-lehti postitetaan tilausten perusteella myös muille proviisoreille, apteekkareille ja terveydenhuollon ammattilaisille. Lehden tilaus on toistaiseksi maksuton. Jos haluat Proviisori-lehden kotiisi kannettuna tai sähköpostitse, tee tilaus!

Henkilökohtaisten tilausten lisäksi Proviisori-lehti jaellaan laajasti myös yhteistyökumppaneillemme ja lääkealan toimijoille. Jos haluat Proviisori-lehden toimipisteenne lehtihyllyyn, tee tilaus!

Seloste henkilötietojen käsittelystä

Tilauksen hallinnointi ja tilausmuutokset

Jos haluat muuttaa lehden toimitusosoitetta tai peruuttaa tilauksen, voit lähettää muutokset tilauslomakkeella. Tarvitset tietojen muuttamiseen lehden takakannessa tai sähköpostiviestissä olevan seitsemännumeroisen asiakasnumeron.