Hallituksen kokousblogi: tammikuu 2024

Proviisoriyhdistyksen hallituksen vuoden 2024 ensimmäinen kokous pidettiin tammikuun 16. päivä Proviisoriyhdistyksen uuden puheenjohtajan, Henna Ylikankaan, johdolla. Kokous toteutettiin tuttuun tapaan hybridimallina eli osa kokoukseen osallistujista oli mukana etänä.

Kokouksessa toiminnanjohtaja Teemu Ali-Kovero esitteli yhdistyksen ja valiokuntien toimintaa, minkä jälkeen hallitus järjestäytyi ja valittiin uudet luottamushenkilöt eri valiokuntiin ja työryhmiin.

Jos olet kiinnostunut vaikuttamisesta ja haluaisit tulla mukaan valiokunta-/työryhmätyöskentelyyn, niin ole yhteydessä valiokunnan puheenjohtajaan. Esimerkiksi jos sinua kiinnostaa erityisesti vaikuttaminen apteekkisektorilla, niin apteekkityöryhmä voisi olla vaihtoehtosi. Yhteyden puheenjohtajiin saa toimiston kautta.

Käsittelimme kokouksessa myös muita ajankohtaisia asioita. Tässä keskeinen viesti: ilmoittaudu Proviisoripäivään, joka järjestetään 23.3.2024 Helsingissä.

Mukavaa alkanutta vuotta!

Anssi Siikanen, strategiaryhmän puheenjohtaja