Proviisori-lehti

Lue uusin Proviisori-lehti

Proviisori on erityisesti proviisoreille suunnattu ammatillinen lehti. Lehteä julkaisee Suomen Proviisoriyhdistys ry:n viestintäyhtiö ProviisoriViesti Oy. Lehti sisältää ammatillisia ja ajankohtaisia artikkeleita, joiden tarkoitus on antaa ajatuksia ja työkaluja proviisorin työhön kaikilla lääkealan sektoreilla. Proviisori-lehti ilmestyy 4 kertaa vuodessa. Proviisori on Aikakausmedian jäsenlehti.

Lue uusin Proviisori-lehti

Proviisori tavoittaa lääkealan päättäjät

Proviisori-lehti postitetaan Suomen Proviisoriyhdistyksen proviisori- ja proviisoriopiskelijajäsenille sekä kannattajajäsenille. Sen lisäksi lehti postitetaan muille tilauksen tehneille proviisoreille, apteekkareille ja terveydenhuollon ammattilaisille. Proviisori-lehti jaellaan kaikkiin apteekkeihin, sairaala-apteekkeihin, lääkeyrityksille, lääketukkukauppoihin, lääke- ja terveydenhuollon viranomaisille ja far­ma­si­an koulutusyksiköihin sekä median edustajille. Lehden tilaus on toistaiseksi ilmainen. Sen painos vuonna 2023 on vähintään 2500 kappaletta.

Lehden sähköinen versio on luettavissa App Storesta ja Google Playsta ladattavalla Proviisori-sovelluksella ja se julkaistaan osoitteessa proviisori.proviisoriyhdistys.net.

Tilaa Proviisori maksutta kotiisi, työpaikallesi tai sähköisenä näköislehtenä

Muutos Proviisori-lehden jakelussa 2021

Proviisori-lehden jakelu muuttui vuoden 2021 alkaessa. Uuden tulkinnan mukaan yksityisyyden suojan merkityksen kasvaessa ProviisoriViesti Oy ei enää saa hankittua suomalaisten proviisorien osoitetietoja keskitetysti terveydenhuollon ammattihenkilölain 24 b §:n mukaisesti ammattiin liittyvän informaation lähettämistä varten. Pyydämme kaikkia proviisoreita ja apteekkareita, jotka eivät ole Suomen Proviisoriyhdistys ry:n jäseniä tai kannattajajäseniä, tekemään uuden tilauksen, jotta Proviisori-lehti löytäisi jatkossakin perille. Lehden voi tilata myös sähköisenä versiona.

Jos sinulle ei vielä tule Proviisoria tai haluat ilmoittaa tilaus- tai osoitemuutoksista, tee maksuton tilaus tai tilausmuutos.

Seloste henkilötietojen käsittelystä

Proviisori-lehden päätoimittaja

Teemu Ali-Kovero, proviisori
teemu.ali-kovero(a)proviisoriyhdistys.net

Apple® ja App Store® ovat Apple Inc:n tavaramerkkejä.

Google Play ja Google Play ‑logo ovat Google LLC:n tavaramerkkejä.