Uusi johtamista käsittelevä kolumnisarja alkaa

Uusi vuosi tuo mukanaan myös uutta sisältöä Proviisori-lehteen. Farmaseutti Johanna Hakamäki aloittaa Proviisori-lehden kolumnistina vuoden 2024 ensimmäisestä numerosta alkaen. Kolumnit käsittelevät johtamiseen liittyviä kysymyksiä apteekkialalla. Johannan näkökulma yhdistää luovuuden, positiivisen psykologian ja apteekkialan monipuolisen 15 vuoden kokemuksen, tuoden raikasta pohdintaa apteekkialan johtamiskeskusteluun. Johanna herättää keskustelua ja tuottaa apteekkialaan liittyvää sisältöä myös somessa nimellä @somefarmaseutti.

Johanna uskoo siihen, että apteekkien menestyminen tulevaisuudessa edellyttää ennen kaikkea ihmisten, eikä pelkästään asioiden johtamista. Apteekit voivat olla paikkoja, joissa asiakkaat ja työntekijät viihtyvät, mutta tarjoavat myös laadukasta terveydenhuoltoa ja menestyvät liiketoiminnallisesti.

Kolumnisarjassa Johanna tarkastelee johtamisen erilaisia näkökulmia, pureutuen esimerkisi työntekijöiden ja yrittäjän maailman välillä tasapainottelemiseen. Hän käsittelee myös keinoja,joilla proviisorit voivat omalta osaltaan auttaa luomaan motivoivan ja turvallisen työilmapiirin.

Kolumnisarja lupaa tarjota lukijoilleen ajatuksia herättävän ja innostavan näkökulman apteekkialan johtamiskysymyksiin. Uusi kolumni ilmestyy vuoden 2024 jokaisessa numerossa.

Lue Johannan blogia ja seuraa Johannaa sosiaalisessa mediassa: Instagram, Facebook, LinkedIn.

Käyttäjän Ylläpito kuva
Ylläpito