Ehdota opintopalkinnon 2015-2016 saajia

Suomen Proviisoriyhdistys palkitsee aktiivisen ja opinnoissa menestyneen opiskelijan

Ehdota opintopalkinnon saajaa tai ilmoita itsesi.

Oletko valmistunut vuoden 2015 aikana tai oletko opintojesi loppusuoralla ja valmistumassa vuoden 2016 aikana? Oletko opintojesi aikana ollut aktiivinen myös YFK:n tai Fortiksen toiminnassa, kiireestä huolimatta? Täyttääkö pro gradu -tutkielmasi kiitettävän arvosanan kriteerit tai onko opinnäytetyösi jollain muulla tapaa erinomainen?

Suomen Proviisoriyhdistys julistaa haettavaksi yhteensä neljä 200 euron arvoisia opintopalkintoja 12.2.2016 mennessä. Palkinnot jaetaan erikseen sekä Kuopion että Helsingin kampukselta vuoden 2016 aikana valmistuville proviisoreille. Voit esittää ehdokasta palkinnon saajaksi tai ilmoittaa itsesi.

Haluamme palkinnolla kiittää proviisoriopiskelijoita aktiivisesta osallistumisesta järjestötoimintaan ja panoksestaan farmasian alan tutkimuksen edistämisessä. Opintopalkinnon saajat valitsee Proviisoriyhdistyksen hallitus yhdistyksen opiskelijavaliokunnan esityksestä. Opintopalkinnot jaetaan Proviisoripäivällä 19.3.2016.

Jätä hakemuksesi tai ehdotuksesi opintopalkinnon saajaksi

Lisää tietoa:
Perjantai, tammikuu 22, 2016 - 10:12