Ehdota vuoden Proviisorikollegaa

Ehdota Proviisorikollega-tunnustuksen saajaa

Tunnetko mahtavan Proviisorikollegan? Löytyykö työyhteisöstäsi tai lähipiiristäsi proviisori, joka ansaitsee tunnustuksen positiivisuudestaan, innostavuudestaan, kollegiaalisuudestaan tai jostain muusta? Suomen Proviisoriyhdistys ja ProMentee-työryhmä jakavat vuoden Proviisorikollega-tunnustuksen kiitoksen ansaitsevalle proviisorikollegalle.

Voit jättää ehdotuksen tunnustuksen saajasta 31.1.2021 mennessä tällä lomakkeella. Tunnustuksen saajan valitsee Proviisoriyhdistyksen hallitus ProMentee-työryhmän esityksestä. Työryhmä haluaa painottaa, että ehdotus on tärkeä perustella hyvin. Tunnustuksen saaja julkaistaan ehdotusajan päätyttyä.

Proviisorikollega-tunnustus on jaettu vuodesta 2014 lähtien. Aiemmin tunnustuksen ovat saaneet Tuulikki Hurri, Juha Päivärinta, Tomi Rantamäki, Hanna Haataja, Lea Tuomainen, Pirkko Multala ja Marja Kalliola.