FaT-verkoston tapaaminen Helsingissä

Tervehdys arvoisat Farmasian tohtoreiden verkoston jäsenet*!

Syksy on koittanut ja jälleen on aika tavata verkoston kollegoita, päivittää kuulumisia, tutustua uusiin ihmisiin ja kuulla mielenkiintoisia puheita illallisen tai lasillisen äärellä.

Tapaamme tiistaina 31.10.2017 klo 17.30 ravintola Töölönrannan tunnelmallisessa Olympia-kabinetissa omakustanteisesti illallista/jälkkäriä/juomaa tai ihan ilmaiseksi seurasta nauttien! :)

Urastaan ja työstään ovat puhumassa Yliopiston apteekista asiakaspalvelupäällikkö Mikko Käenmäki ja Orionilta vanhempi tutkija Heikki Käsnänen. Heikki on luvannut lisäksi hieman valottaa lääkeainekemian alkuvaiheen tutkimusta. Mielenkiintoista asiaa on siis luvassa sekä tietysti vapaamuotoista keskustelua aiheista, jotka sillä hetkellä puhututtavat.

Ilmoittautumiset 23.10. mennessä osoitteeseen niina.m.suni(at)gmail.com.

Raikasta syksyn jatkoa ja toivottavasti tavataan tilaisuudessa!

*Jos olet Proviisoriyhdistyksen jatko-/tohtoriopiskelijajäsen tai FaT-jäsen, muttet vielä ole liittynyt mukaan tohtoriverkostoomme, laitathan viestiä suoraan verkoston toimintaa luotsaavalle Niina Sunille em. sähköpostiosoitteeseen, ja saat verkoston mielenkiintoisista tapahtumista kutsun jatkossa suoraan sähköpostiisi.

Ajankohta:
31.10.2017 17:30