Helsinki - Opiskelijapikkujoulut

Tapahtuma on peruttu ja opiskelijoille pyritään järjestämään yhteistä aktiviteettia alkuvuodesta 2023.

Proviisoriyhdistys ry järjestää perinteiset opiskelijapikkujoulut yhteistyössä Vermanin kanssa! Tänä vuonna ohjelmaan kuuluu maittava kolmen ruokalajin illallinen Big House Cafe&Bar:ssa, sekä saunomista meille varatussa loistosaunan tiloissa. Illan yhteydessä kuulemme Vermanin terveiset, sekä Proviisoriyhdistyksen ajankohtaisimmat asiat. Tervetuloa mukaan viettämään rentoa iltaa hyvän ruoan, seuran ja saunomisen merkeissä!

Huomaathan, että tilaisuus on tarkoitettu Proviisoriyhdistyksen opiskelijajäsenille. Jos et vielä ole jäsen, voit halutessasi liittyä jäseneksi ja täyttää jäsenhakemuksen sähköisesti verkkosivuillamme.

Illan ohjelma:

17.50 Kokoontuminen (Energiakatu 3, 4.krs 00180 HELSINKI)
18.00 Tervetuloa
18.05 Vermanin tervehdys
18.30 alkaen ruokailu ja vapaata oleskelua
21.00 Tilaisuus päättyy

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen alkaa 15.11 klo 12.00.  Mukaan mahtuu vain nopeimmat. Ilmoittautuminen päättyy su 20.11. tai kun paikat täyttyvät. Huomaathan, että tapahtuma on maksuton ja ilmoittautuminen on sitova.

Summa summarum:

MITÄ? Suomen Proviisoriyhdistys ry:n opiskelijapikkujoulut jäsenilleen
MISSÄ? Big House Cafe&Bar Salmensaaren liikuntakeskus
TAPAAMISAIKA JA PAIKKA? ti 29.11.2022 klo 17.50 Salmensaaren liikuntakeskuksen ala-aula
MITÄ MUKAAN? Saunavarustus, jouluinen mieli
MIKSI? Laatuaikaa, uusia kavereita, hyvää ruokaa, sauna.. Tarvitseeko tätä edes perustella?

Ajankohta:
29.11.2022 18:00