Helsinki: Toiminnalla tutuiksi

Toiminnalla tutuiksi - ilta Helsingissä

Uusi proviisoriopiskelija - Tule tutustumaan Proviisoriyhdistyksen ja Farentan toimintaan sekä muihin proviisoriopiskelijoihin!

Tänä vuonna suuntaamme tapahtumassamme Töölöön, jossa on tutustumisen lomassa luvassa keilaamista Ruusulan hallilla sekä seurustelua ja maittavaa ruokaa ravintola Mamma Rosassa keilaamisen jälkeen. Järjestämme uusien opiskelijoiden yhteisen illan, jotta toimintamme tulisi Sinulle tutuksi heti opintojen alusta alkaen ja pääsisit samalla viettämään mukavaa iltaa, sekä tutustumaan muihin opiskelijakollegoihisi. Opiskelijavaliokuntamme toivottaa Sinut lämpimästi tervetulleeksi tähän tapahtumaan! Huomaathan, että voit osallistua myös vain ravintolaosuuteen.

ALUSTAVA OHJELMA

klo 17.15    Kokoontuminen  Ruusulankadun keilahallille Töölöön (os. Ruusulankatu 3-5, HKI)
klo 17.30    Keilaamista Ruusulassa
klo 19.00    Saapuminen ravintola Mamma Rosaan (Runeberginkatu 55)
klo 19.00    Ravintolaosuus, ruokailua ja seurustelua, lomassa infoja
                   Proviisoriyhdistyksen terveiset, opiskelijayhteyshenkilöt ja yhdistyksen muut edustajat esittäytyvät ja kertovat toiminnasta
                  Tapahtuman yhteistyökumppanin Farentan terveiset, ruokailu jatkuu
klo 21.30    Ilta päättyy

Jos et vielä ole jäsenemme, voit halutessasi liittyä Proviisoriyhdistyksen jäseneksi illan aikana.

ILMOITTAUTUMISET

Ilmoittautumisia otamme vastaan niin kauan kunnes paikkoja riittää, tai 10.9. mennessä täällä >> Ilmoittautuminen on avoin ja mukaan tapahtumaan pääsee vain rajallinen yht. 30 osallistujan joukko. Ilmoittautuminen päättyy automaattisesti, kun tämä määrä täyttyy. Mikäli et ennättänyt ilmoittautumaan mukaan tälle syksylle, toivotamme Sinut lämpimästi tervetulleeksi tuleviin tapahtumiimme sekä tähän tapahtumaan mukaan jälleen syksyllä 2019.

Lyhyesti:

Mitä: Suomen Proviisoriyhdistyksen ja Farentan järjestämä Toiminnalla tutuiksi -ilta
Missä: Ruusulan keilahallilla ja ravintola Mamma Rosassa Helsingin Töölössä
Milloin: Keskiviikkona 19.9. n. klo 17.15 - 21.30
Kenelle: Uusille v. 2018 aloittaville proviisoriopiskelijoille, tai, mikäli et ole osallistunut tähän tapahtumaan vielä aikaisempina opiskelusyksyinä.
Mitä mukaan: Iloinen, avoin mieli

Tapahtumien tietosuojaselosteemme