Helsinki: Toiminnalla tutuksi - uudet proviisoriopiskelijat

Suosittu uusien proviisoriopiskelijoiden perinteinen Toiminnalla tutuksi -ilta järjestetään 12.9.2017 Helsingissä, Stadin Panimolla (Kaasutehtaankatu 1, Helsinki).

Luvassa illan aikana on mm. mieltymyksesi mukaan joko olut- tai siideritastingia ja panimovierailu, visailua, ruokailua ja hyvää kollegaseuraa sekä tietoa Proviisoriyhdistyksestä ja Oriolasta.

Tilaisuus alkaa klo 17.30 panimovierailulla, osoitteessa Kaasutehtaankatu 1. Tilaisuus loppuu n. klo 21.00.

Tilaisuus on tarkoitettu kaikille uusille ja/tai Proviisoriyhdistyksen toiminnasta kiinnostuneille proviisoriopiskelijoille.

Tilaisuus on maksuton. Mukaan mahtuu yhteensä 30 osallistujaa.

Tilaisuuden yhteistyökumppanina toimii Oriola Oy.

Tilaisuuden kutsu ja alustava ohjelma pdf-muodossa.

Tilaisuuteen ilmoittautuminen: TILAISUUS ON TÄYNNÄ! Myös varasijoille ilmoittautuminen varasijoille on nyt suljettu, ja ilmoitamme mahdollisista vapautuvista paikoista henkilökohtaisesti.

Tervetuloa mukaan - mahtava tavata Sinut!

Tätä sivua on päivitetty 4.9.2017/hk

Ajankohta: