Ilmoitusmateriaalit Proviisoripäivään 2023

Proviisoripäivän näytteilleasettajana teillä on mahdollisuus 1) yhden sivun ilmoitukseen ennalta määräämättömälle paikalle päivän digitaalisessa luentovihkossa sekä 2) pienikokoiseen tuotemateriaaliin päivän luentokassissa. Luentovihkon kansilehdissä ja osallistujaviestinnässä on saatavilla maksullisia ilmoitus- ja banneripaikkoja (ota yhteyttä teemu.ali-kovero@proviisoriyhdistys.net).

Luentovihkoa on kehitetty siten, että siihen pyydetään kaikilta luennoitsijoilta joko luentoabstrakti tai luennoitsijaesittely. Näin luentovihko on luentoihin liittyvän informaation sekä muun päivään liittyvän tärkeän materiaalin myötä tietopaketti, johon jokainen päivän osallistuja tutustuu. Vihkossa olevat ilmoitukset saavat siis ansaitsemansa huomioarvon.

1) Digitaalinen luentovihko

Mikäli päädytte ilmoitusmateriaaliin päivän luentovihkossa, huomioittehan seuraavat ohjeet:

Ilmoitusvaraukset tulee tehdä näyttelyilmoittautumisen yhteydessä ja digitaaliseen luentovihkoon tulevat ilmoitukset lähettää taittovalmiina A5-kokoisena (148 mm x 210 mm), esim. PDF-tiedostona osoitteeseen teemu.ali-kovero@proviisoriyhdistys.net 28.2.2023 mennessä.

Suosittelemme

• resoluutio 300 dpi
  • fonttikoko vähintään 6 pt
  • 10 mm sisämarginaaleja

2) Tuotenäyte osallistujakassissa

Pyydämme myös osallistujakasseihin toimitettavan näytemateriaalin osalta varaustiedot näyttelyilmoittautumisen yhteydessä. Näytemateriaalien toimitusaikataulu Arcadaan on Proviisoripäiväviikolla eli 20.3.2023 alkaen, mutta tämän osalta lähetämme vielä kaikille ilmoittautuneille näytteilleasettajille tarkemman ohjeistuksen näytteilleasettajakirjeessä (toimitetaan maaliskuun alussa). Alustavasti ohjeistamme varautumaan näytemateriaalien osalta n. 150 kappaleeseen (tarkennamme määrää näytteilleasettajakirjeessä). Tuotenäytteiden jakaminen on mahdollista myös omalla näyttelypaikalla.

Tervetuloa Proviisoripäivän näytteilleasettajaksi! Lähetämme päivään liittyvää muuta tarkentavaa ohjeistusta ja näyttelykartan maaliskuun alkupuolella.

10.11.2023/TAK