Joka proviisorin ajankohtaisseminaari 2023 huippuedullisesti

Ajankohtaisseminaari tarjoaa erinomaisia oivalluksia proviisoreille

Joka proviisorin ajankohtaisseminaari on farmasian alan ajankohtaisia aiheita käsittelevä proviisorien ja proviisoriopiskelijoiden oma verkostoitumis- ja koulutustapahtuma, joka järjestetään perjantaina 6.10.2023 Lääkäritalolla, Helsingissä. Ajankohtaisseminaarissa voi tutustua myös lääkealan näyttelyyn.

Ajankohtaisseminaari on erinomainen ja edullinen tilaisuus ylläpitää osaamista proviisorina!

Joka proviisorin ajankohtaisseminaarin hinta jäsenelle on vain 30 euroa ja opiskelijajäsenelle vain 10 euroa. Edullisia paikkoja on jäljellä rajoitetusti, joten ilmoittaudu nyt! Proviisoriyhdistyksen 40. toimintavuoden kunniaksi ja laajan kiinnostuksen mahdollistamana alensimme Early Bird -osallistujahintoja ja jatkoimme hintakautta 14.9. asti tai kunnes paikat on myyty loppuun. Osallistumishinta sisältää lounaan ja päivän muut tarjoilut.

Katso ohjelma ja ilmoittaudu nyt!

Nostoja Ajankohtaisseminaarin houkuttelevasta ohjelmasta

Uusia ajatuksia lääkeneuvonnan kehittämiseen ja johtamiseen

• Mitä asiakas toivoo apteekilta? Hengitysliitto ja Diabetesliitto ovat selvittäneet kyselyillään mm. kokemuksia apteekista saatavan tiedon ja tuen riittävyydestä sekä yleisesti näkemyksistä apteekkien lääkeneuvonnasta. Ajankohtaisseminaarissa diabetesliiton kehittämispäällikkö Sari Koski sekä Hengitysliiton järjestöjohtaja Mervi Puolanne kertovat asiakkaiden toiveista ja tuoreiden kyselyidensä tuloksista.
  • Case biologisten lääkkeiden lääkevaihto. Asiakaspalvelupäällikkö, proviisori Tatu Hämäläinen Yliopiston apteekista kertoo laatutyöstä sekä biologisten lääkkeiden lääkevaihdon koulutuskokonaisuudesta.
  • Apteekkien lääkeneuvonnassa on parantamisen varaa. Fimean kehittämisasiantuntija, proviisori Leena Reinikainen kertoo Fimean selvitysten keskeisiä havaintoja apteekkien antaman lääkeneuvonnan toteutumisesta, sisältökokonaisuuksista ja kehittämistarpeista.
  • Miltä apteekkitoiminnan kehittäminen näyttää tällä hallituskaudella? Sosiaali- ja terveysministeriön erityisasiantuntija, proviisori Anne Hautala kertoo, mitä tällä hetkellä tiedetään uudistusten etenemisestä.

Onnistu proviisorina! – Arvokkaita oivalluksia proviisorin työstä

• Onnistu proviisorina -keskustelu kokoaa yhteen monipuolisen ryhmän proviisoreja jakamaan arvokkaita oivalluksia proviisorin työstä. Paneelikeskustelun juontaa somefarmaseutti Johanna Hakamäki.
  • Mukaansatempaavasta keskustelusta saat käytännön vinkkejä, joilla voit edistää ammatillista kehittymistä ja jatkuvaa oppimista. Keskustelun punaisena lankana toimii hiljaisen tiedon jakaminen: oikeat kokemukset, havainnot, ajatukset ja ideat.
  • Olitpa jo kokenut ammattilainen tai vastavalmistunut, tätä keskustelua ei kannata jättää väliin!

Lääkealan suuntaviivat uudistusten keskellä

• Millainen on apteekkien tulevaisuus Petteri Orpon hallitusohjelman jälkeen? Kuinka paljon apteekkitoiminnasta voi leikata lääkitysturvallisuuden vaarantumatta? Millainen apteekki olisi osakeyhtiönä?
  • Lääkealan visioita, realiteetteja ja mielipiteitä käsittelevän paneelikeskustelun juontaa proviisoriopiskelija Aleksi Kallio.

Digiterapiat mullistavat terveydenhuoltoa

• Sitran asiantuntija Johannes Ahlqvist kertoo digitaalisten terapioiden tai kansanomaisemmin terveyssovellusten mahdollisuuksista terveydenhuollon mullistamiseksi.
  • Mitä digitaaliset terapiat ovat ja mikä niiden tilanne on eri maissa Euroopassa? Entä mitä Suomi tarvitsee, jotta digitaaliset terapiat lähtevät nousuun ja niiden hyödyt saadaan käyttöön?

Uusi tapahtumatila keskeisellä paikalla

Joka proviisorin ajankohtaisseminaari järjestetään jo 13:tta kertaa, mutta nyt ensimmäistä kertaa Lääkäritalolla. Auditorio Rosina on Lääkäritalon kahdeksannessa kerroksessa sijaitseva tila, joka tarjoaa seminaarille upeat, valoisat ja arvokkaat puitteet. Lääkäritalo sijaitsee Helsingin Vallilassa hyvien kulkuyhteyksien varrella.

Tule kehittämään osaamistasi, keskustelemaan ja tapaamaan kollegoita Joka proviisorin ajankohtaisseminaariin!

Katso ohjelma ja ilmoittaudu nyt!