Juhlakiertue Lahdessa

Suomen Proviisoriyhdistys täyttää 40 vuotta!

Merkkivuotta juhliaksemme, lähdemme juhlakiertueelle tutustumaan maamme paikallisiin proviisorikerhoihin ja proviisoreihin.
Kiertueen kolmas pysähdys on Lahdessa ja tilaisuuteen tervetulleita ovat kaikki proviisorit ja proviisoriopiskelijat läheltä ja kaukaa.

Tervetuloa tutustumaan Teerenpelin tislaamoon ja viettämään iltaa kanssamme!

Aika ja paikka

Torstai 7.9.2023 klo 17 alkaen
Ravintola Taivaanranta, Rautatienkatu 13, Lahti

Ohjelma

Illan aikana tutustutaan Teerenpelin alkujuurille Ravintola Taivaanrannan kellaritiloissa, missä sijaitsee Teerenpelin alkuperäinen mallasviskitislaamo ja showroom. Esittelykierroksella tutustutaan tislaamoon ja sen tarinaan sekä tuotteisiin maistiaisten muodossa.

Tapahtumassa kuullaan myös yhteistyökumppanimme Tevan puheenvuoro sekä nautitaan illallinen.

Ilmoittautuminen

Paikkoja tilaisuuteen on rajoitetusti.  Ilmoittautumiset ja mahdolliset erikoisruokavaliot tulee lähettää ilmoittautumislomakkeella viimeistään to 31.8.2023.

Suomen Proviisoriyhdistys ry ei vastaa tapahtuman mahdollisen perumisen vuoksi aiheutuneista kuluista, kuten matka- tai majoituskuluista.

Ajankohta:
07.09.2023 17:00