Juhlakiertue Tampereella

Suomen Proviisoriyhdistys 40 vuotta!

Merkkivuotta juhliaksemme, lähdimme juhlakiertueelle tutustumaan maamme paikallisiin proviisorikerhoihin ja proviisoreihin. Kiertueen seuraava pysähdys on Tampereella, missä vietämme pikkujoulua yhdessä Tampereen Proviisoriseuran kanssa. Tilaisuuteen ovat tervetulleita kaikki proviisorit ja proviisoriopiskelijat läheltä ja kaukaa..

Tervetuloa viettämään pikkujoulua kanssamme!

Aika ja paikka

Perjantai 1.12.2023 klo 18 alkaen
Pellavalounge, Erkkilänkatu 11, 7.krs, Tampere

Ohjelma

Pikkujouluissa nautimme jouluisen buffet-illallisen, minkä lisäksi illassa on magiaa taikurin viihdyttäessä meitä tempuillaan.

Illan mahdollistaa yhteistyökumppanimme Pharmadata ja Midsona. Kuulemme heidän puheenvuoronsa ajankohtaisista aiheistaan.

Pellavaloungessa voimme jatkaa iltaa vapaamuotoisen keskustelun ja kollegiaalisen seuran merkeissä klo 01:00 asti.

Ilmoittautuminen on päättynyt.

Paikkoja tilaisuuteen on rajoitetusti. Ilmoittautumiset ja mahdolliset erikoisruokavaliot tulee lähettää viimeistään to 23.11.2023. Huomaathan, että ilmoittautuminen on sitova.

Suomen Proviisoriyhdistys ry ei vastaa tapahtuman mahdollisen perumisen vuoksi aiheutuneista kuluista, kuten matka- tai majoituskuluista.

Ajankohta:
01.12.2023 18:00