Kuopion Nuoren proviisorin Esimiesvalmennus

Nuoren proviisorin Esimiesvalmennus KUOPIO

Kuopio 18.9. klo 17.00 - 21.00, Cumulus City Center, Haapaniemenkatu 22

Kenelle: Nykyisille ja tuleville nuorille proviisoreille, jotka ovat Proviisoriyhdistyksen jäseniä. Voit olla hiljattain valmistunut proviisori tai valmistumisen kynnyksellä oleva proviisoriopiskelija. Voit olla osallistunut vastaavaan tilaisuuteen jo viime vuonna. Mukaan otetaan korkeintaan 26 osallistujaa.

Koulutuksen sisältö ja tavoite: Illan aikana käydään läpi työsuhteen elinkaareen liittyviä työoikeudellisia tapauksia. Koulutukseen on valittu 2-3 työoikeuden tapausta, jotka käydään läpi asiantuntijan johdolla. Tavoitteena on parantaa ymmärrystä työoikeudellisista kysymyksistä esimiesasemassa työskentelevälle henkilölle ja edistää tiedonhankintataitoja. Käsiteltävät työoikeuden tapaukset ovat eri tapauksia kuin edellisvuoden vastaavassa tilaisuudessa.

Ennakkotehtävä: Tutustu illan aikana käsiteltäviin case-tapauksiin ja kirjaa ylös mielestäsi relevantteja asioita tapauksiin liittyen. Voit käyttää apunasi Finlexistä löytyvää tapauksiin sovellettavaa lakimateriaalia sekä sovellettavin osin apteekkien farmaseuttisen henkilöstön työehtosopimusta. Tapausten käsittely aloitetaan koulutuksessa pienryhmien keskustelulla, jonka jälkeen siirrytään käymään tapauksia läpi kouluttajan johdolla. Välitämme ennakkotehtävät tilaisuuden osallistujille syyskuun alussa.

Kouluttaja: Anniina Teronen (OTM) on työoikeuteen erikoistunut lakimies.

Illan ohjelma:

17.00    Tervetuloa ja Suomen Proviisoriyhdistyksen terveiset, Henna Kyllönen, Edunvalvontaproviisori, Suomen Proviisoriyhdistys

17.15    Työoikeuden elinkaari, case-tapausten käsittely, Anniina Teronen, lakimies

19.15    Oriolan terveiset, Leena Tissari-Röppänen, Aluepäällikkö, Consumer Health, Oriola Oy

19.45    Illallinen ja seurustelua

21.00    Tilaisuus päättyy

Tilaisuuden ohjelma ja ohjeistus pdf-tiedostona tästä.

Ilmoittautumiset ajalla 4.8.-1.9. täällä. Mukaan mahtuu 20 ensiksi ilmoittautunutta. Mahdollisesti varasijalle jääneitä ilmoittautujia infotaan erikseen ilmoittautumisajan päätyttyä.

päivitetty 4.8.17/hk

Ajankohta: