Kuopion opiskelijapikkujoulut 2018

Proviisoriopiskelijajäsentemme pikkujoulutilaisuus Kuopiossa järjestetään ke 14.11.2018.

Suomen Proviisoriyhdistys ry järjestää opiskelijajäsenilleen jälleen perinteisen pikkujoulutapahtuman yhteistyössä Vermanin kanssa.
Tervetuloa mukaan, vietetään yhdessä mukava ilta ensin jääkiekko-ottelua Kalpa-Pelicans -seuraten ja tämän jälkeen ruokaillen ja saunoen Five Starin kokoustiloissa!

Huomaathan, että tilaisuus on tarkoitettu Proviisoriyhdistyksen opiskelijajäsenille. Jos et vielä ole jäsen, voit halutessasi liittyä Proviisoriyhdistyksen jäseneksi 5.11.2018 mennessä. Jäsenhakemuksen voit täyttää verkkosivuillamme sähköisesti osoitteessa www.proviisoriyhdistys.net -> Liity jäseneksi.

MITÄ? Suomen Proviisoriyhdistys ry:n opiskelijapikkujoulut jäsenille
MISSÄ? Kalpa-Pelicans Niiralan monttu, Hannes Kolehmaisenkatu 4, Kuopio + Five Star, Technopolis, Viestikatu 1-3, Kuopio
TAPAAMISAIKA JA PAIKKA? jääkiekko klo 17.45 alkaen Niiralan montussa (liput B1-katsomoon). Pelin jälkeen siirrytään n. klo 21.00 alkaen Five Starin kokoustiloihin.
MITÄ MUKAAN? Lämmintä vaatetta, saunavarusteet ja pikkujoulumieltä.
MIKSI? laatuaikaa ja yhdessä oloa, pelin tuomaa lisäjännitystä elämään, uusia kavereita, ruokaa, hetken rentoutumista...
ILMOITTAUTUMISET

ti 30.10. klo 8.30 alkaen täällä >>

Huom! Mukaan mahtuu 20 nopeinta ilmoittautujaa jääkiekkoa katsomaan ja muutama päälle, jos haluaa osallistua ainoastaan Five Starin iltaosioon (ruokailu, sauna ja puheenvuorot). Infoamme mahdollisia varasijoille jääneitä erikseen.

Ilmoittautuminen päättyy 6.11. tai, kun paikat täyttyvät. Huomaathan, että tapahtuma on Sinulle osallistumismaksuton ja ilmoittautuminen on sitova.

ALUSTAVA OHJELMA

klo 17.45 yhteiskokoontuminen ja pääsylippujen jako, Niiralan monttu, Kuopio

klo 18.30 Kalpa - Pelicans -jääkiekko-ottelu

klo 21.15 Alkutervehdys, Suomen Proviisoriyhdistyksen opiskelijavaliokuntalaiset ja ruokailun aloitus

klo 21.35 Yhteistyökumppanin puheenvuoro, Jani Vänttinen, Itä-Suomen aluepäällikkö,Verman oy ja ruokailu sekä yhdessäolo jatkuu

klo 22.00 alkaen sauna lämmin, pikkujouluteemaan sopivaa ohjelmaa ja vapaata seurustelua

klo 00.00 tilaisuus päättyy

Lämpimästi tervetuloa mukaan! Osallistujamäärä on rajallinen ja ilmoittautuminen sitova.

29.10.18 /HK

Ajankohta:
14.11.2018 17:45 - 15.11.2018 00:00
Lisätiedot:
Tilaisuus on täysi, myös varasijat. Olemme informoineet ilmoittautuneita tilanteesta 1.11.2018.