Lataa Proviisori-sovellus

Uusi Proviisori-sovellus tuo Proviisori-lehden, Proviisoripäivän ja muut Proviisoriyhdistyksen julkaisut ja tapahtumat taskuusi!

Proviisori löytyy Applen ja Googlen sovelluskaupoista.

Osa sovelluksen sisällöstä vaatii kirjautumisen. Esimerkiksi sähköistä Proviisori-lehteä ja Proviisoripäivän luentovihkoa varten sinun tulee luoda käyttäjätili.

Proviisoriyhdistyksen jäsenet

Lehti tunnistaa jäsensähköpostisi tai Proviisori-lehden tilauksen yhteydessä antamasi sähköpostiosoitteen, ja pääset heti salasanan luomisen jälkeen juttujen pariin. Jos käytät muuta sähköpostiosoitetta, tarvitset lisäksi lehden tilausnumerosi. Se löytyy lehden takakannesta tai saamastasi sähköpostista.

Muut lehden tilaajat

Jos et ole vielä tilannut Proviisoria, sinun tulee ensin täyttää ja lähettää tilauslomake. Saat lukuoikeuden viimeistään seuraavan numeron ilmestyessä. Tilataksesi Proviisorin yksityishenkilönä, sinulla tulee olla oikeus määrätä tai toimittaa lääkkeitä. Kaikki lääkealalla toimivien yritysten tai järjestöjen työntekijät ja toimihenkilöt voivat tehdä tilauksen organisaationsa edustajana.

Apple® ja App Store® ovat Apple Inc:n tavaramerkkejä.

Google Play ja Google Play ‑logo ovat Google LLC:n tavaramerkkejä.