Mandatum Lifen sijoittamisen edut -webinaari (UUSI JÄSENETU)

Mandatum Lifen webinaari

UUDEN JÄSENEDUN ESITTELY: Mandatum Lifen sijoittamisen edut Proviisoriyhdistyksen jäsenille

Haluatko sijoittaa itse vai oletko kiinnostunut valmiista sijoitussalkusta? Mandatum Life järjestää yhdessä Proviisoriyhdistyksen kanssa yhdistyksen jäsenille sijoittamisen webinaarin 7.4.2021 klo 17-18. Webinaarissa käydään läpi jäsenedut ja esitellään Mandatum Lifen tarjoamat sijoittamisen vaihtoehdot.

Webinaarissa ei anneta sijoitusneuvontaa, mutta ilmoittautumisen yhteydessä voit lähettää tarjolla olevia palveluita koskevia ja yleisiä sijoittamiseen liittyviä kysymyksiä Mandatumin asiantuntijoille.

17.00 Tervetuloa - Teemu Ali-Kovero, toiminnanjohtaja, Proviisoriyhdistys

Yhdistyksen edut

Digitaalinen varainhoito - Joni Linnakorpi, Mandatum Lifen sijoitusasiantuntija

Trader-kaupankäyntipalvelu - Tomi Ruhanen, Mandatum Traderin tuotepäällikkö