Mikko Lähdevuoresta Suomen Proviisoriyhdistyksen toiminnanjohtaja

Suomen Proviisoriyhdistyksen hallitus on nimittänyt Mikko Lähdevuoren uudeksi toiminnanjohtajaksi. Lähdevuori aloittaa tehtävässä 22.4.

Nykyinen toiminnanjohtaja Tiina Kuosa jättää tehtävän henkilökohtaisista syistä.

– Yhteistyömme Tiina Kuosan kanssa jäi valitettavasti suunniteltua lyhyemmäksi, mutta kunnioitamme tätä henkilökohtaista päätöstä, tällä hetkellä Proviisoriyhdistyksen puheenjohtajana toimiva Mikko Lähdevuori toteaa.

Lähdevuori on koulutukseltaan proviisori ja kauppatieteiden maisteri. Mikko Lähdevuori toimii parhaillaan Fysioline Pharma Oy:n vastuunalaisena johtajana. Aiemmin hän on toiminut pitkään apteekkiproviisorina.

– Proviisoriyhdistyksen alkuvuosi on ollut tapahtumarikas ja antoisa. Olemme määrätietoisesti ottaneet askelia, joita  koemme 2010-luvun muuttuvan lääketoimialan meiltä edellyttävän. Proviisoriyhdistyksen toiminnan keskiössä ovat oman professionsa huippuosaajat - siis kaikki proviisorit. Haluamme osoittaa kykyä reagoida tilanteen vaatimalla tavalla. Olen erittäin kiitollinen ja nöyrä saatuani rekrytointitiimiltä parhaan mahdollisen huomionosoituksen tiimin tiedusteltua käytettävyyttäni toiminnanjohtajan toimea täytettäessä. Lähden suurella mielenkiinnolla yhdessä Proviisoriyhdistyksen toimiston rautaisten osaajien kanssa tekemään työtä kaikkien jäsentemme hyväksi, Lähdevuori toteaa.

Lähdevuori ja Kuosa työskentelevät yhdessä huhtikuun loppupuolelle asti.

– Olemme tehneet Mikon kanssa erittäin hyvää yhteistyötä alkuvuodesta asti ja on hienoa, että voimme siirtämään myös toiminnanjohtajan tehtävät yhdessä työskennellen, Tiina Kuosa toteaa.

Suomen Proviisoriyhdistyksen uusi puheenjohtaja valitaan kevätkokouksessa 6.5.

Yhteystiedot:
Mikko Lähdevuori on tavoitettavissa Suomen Proviisoriyhdistyksen toimistolla 10.4. alkaen.
puh: 050 339 8404 (Tiina Kuosa 17.4.2017 asti, Mikko Lähdevuori 18.4.2017 alkaen)
email: tiina.kuosa@proviisoriyhdistys.net (21.4.2017 asti), mikko.lahdevuori@proviisoriyhdistys.net (10.4.2017 alkaen)

30.3.2017 tk