Nuoren proviisorin esihenkilövalmennus 2022

Sinä valmistumassa oleva proviisoriopiskelija tai hiljattain valmistunut proviisori, tervetuloa jokavuotiseen Nuoren proviisorin esihenkilövalmennukseen!

Proviisoriyhdityksen opiskelijavaliokunta järjestää esihenkilövalmennuksen yhdessä Farentan kanssa. Valmennus on osallistava ja käytännönläheinen koulutus, jossa pohditaan omien vahvuuksien hyödyntämistä esihenkilötyössä. Valmennus toteutetaan tänä keväänä webinaarina. Kouluttautumisen lisäksi tarjoamme ensimmäiselle 50 osallistujalle Wolt-credittejä, joilla voi tilata illallisen haluamastaan ravintolasta ja nauttia maittavasta ruuasta koulutuksen yhteydessä!

Valmennuksen teema on "Johtajuus ja esihenkilötoiminta" ja kouluttajana toimii majuri Mikko Fingerroos. Koulutuksen päätavoite on herättää ajatuksia erilaisista johtamisen tavoista ja saada osallistujat pohtimaan omaa johtamiskäyttäytymistään. Tavoitteena on myös tukea vastavalmistuneiden esihenkilötoimintaan suuntautuvien nuorten aikuisten työvalmiuksia.

ENNAKKOTEHTÄVÄ

Voit halutessasi vastata vapaaehtoiseen ennakkotehtävään: Nimeä julkisuudesta tunnetuista henkilöistä yksi mielestäsi hyvä johtaja ja yksi mielestäsi huono johtaja. Käytä mielikuviasi, älä googlaa ”hyvä johtaja”.  Halutessasi voit lisätä henkilön alle 1-2 ominaisuutta minkä vuoksi nimesit hänet. Voit lähettää vastauksesi anonyymisti osoitteessa https://padlet.com/proviisoriyhdistys/ennakkotehtava

Huom! Ennakkotehtävien vastausaika on vain perjantaihin 27.5. asti!

YHTEENVETO:

Mitä: Suomen Proviisoriyhdistyksen ja Farentan järjestämä Nuoren proviisorin esimiesvalmennus
Missä: Teams-etäyhteydellä
Milloin: ma 30.5. klo 18.00-20.00
Kenelle: Proviisoriopiskelijoille ja hiljattain valmistuneille proviisoreille

OHJELMA

18.00 Tervetuloa, Opiskelijavaliokunnan puheenjohtaja Aliisa Purmonen
18.05 Yhteistyökumppani Farentan puheenvuoro
18.15 Johtajuus ja esihenkilötoiminta osa 1, Mikko Fingerroos, majuri
19.00 Tauko 5 min
19.05 Johtajuus ja esihenkilötoiminta osa 2, Mikko Fingerroos, majuri
19.45 Proviisoriyhdistyksen tervehdys
20.00 Webinaari päättyy

Ilmoittautuminen on auki sunnuntai 29.5. asti. Tilaisuuteen otetaan enintään 40 osallistujaa. Tilaisuuden täyttymisestä ilmoitetaan tällä lomakkeella. Teams-linkki lähetetään osallistujille maanantaina 30.5 sähköpostitse.

Huom! Tilaisuus on tarkoitettu ensisijaisesti opintonsa päättäville tai hiljattain valmistuneille, ensimmäistä kertaa esimiesvalmennukseen osallistuville. Pidätämme oikeuden asettaa heidät etusijalle koulutuksen tarjoilujen suhteen. Kaikki proviisorit ovat kuitenkin tervetulleita koulutukseen.

Koulutukseen voivat osallistua vain Proviisoriyhdistyksen jäsenet. Jos et vielä kuulu yhdistykseen, voit halutessasi liittyä jäseneksi vielä ennen tilaisuutta osoitteessa https://www.proviisoriyhdistys.net/jasenhakemus

Webinaari tallennetaan ja tallenne julkaistaan myöhemmin OmaProssa.

Tapahtumien tietosuojaseloste: https://docs.google.com/document/d/1pwFeSNq9Ic67VniRh0hSQpHT4GKWsRN0jRVk...

Ajankohta:
30.05.2022 18:00