Opiskelijajäsenten pikkujoulut Turussa

Suomen Proviisoriyhdistys ry järjestää opiskelijajäsenilleen pikkujoulut yhteistyössä Vermanin kanssa. Tervetuloa maltaiselle makumatkalle olut tastingin merkeissä sekä nauttimaan pizzasta ja kuulemaan tervehdykset yhteistyökumppanilta ja Proviisoriyhdistykseltä.

Tilaisuus on tarkoitettu Proviisoriyhdistyksen opiskelijajäsenille. Jos et vielä ole jäsen, voit halutessasi liittyä jäseneksi ja täyttää jäsenhakemuksen.

Pikkujoulun ohjelma

17.00 Tervetuloa!
17.05 Ohjattu olut tasting
17.30 Pizzat ja vapaata seurustelua
Tilaisuus päättyy ruokailun jälkeen klo 19.30 mennessä

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen on päättynyt. Kysy vapautuneita paikkoja: toimisto@proviisoriyhdistys.net

Ilmoittautuminen alkaa 30.10. ja päättyy 16.11. tai kun paikat täyttyvät eli mukaan mahtuu vain nopeimmat. Huomaathan, että tapahtuma on maksuton ja ilmoittautuminen on sitova.

Kertauksena

Mitä? Proviisoriyhdistyksen pikkujoulut eli olut tasting ja pizzaa opiskelijajäsenille
Missä? Kakola Brewing Company (KBC) Taproom (Graniittilinnankatu 2, Turku)
Milloin? pe 24.11. klo 17 alkaen