Proviisori-lehti uudistui

Proviisori-lehti uudistui numerosta 1/2023 alkaen!

Uusi, sähköinen Proviisori on moderni ja käyttäjän tarpeisiin muovautuva lehti, joka sisältää kaikki jutut ja palstat kokonaisuudessaan. Lehden voit lukea tai kuunnella lehden verkkosivulla osoitteessa proviisori.proviisoriyhdistys.net. Lehdestä voit nauttia myös Applen ja Googlen sovelluskaupoista ladattavalla Proviisori-sovelluksella.

Sähköistä lehteä varten sinun tulee luoda käyttäjätili. Lehti tunnistaa jäsensähköpostisi tai tilauksen yhteydessä antamasi sähköpostiosoitteen, ja pääset heti salasanan luomisen jälkeen juttujen pariin. Jos käytät muuta sähköpostiosoitetta, tarvitset lisäksi lehden tilausnumerosi. Se löytyy lehden takakannesta tai saamastasi sähköpostista. Jos et ole vielä tilannut Proviisoria, sinun tulee ensin täyttää tilauslomake. Saat lukuoikeuden viimeistään seuraavan numeron ilmestyessä.

Kolme vaihetta sähköisen Proviisori-lehden pariin

1. Luo käyttäjätili ja salasana osoitteessa proviisori.proviisoriyhdistys.net
  2. Vahvista tilisi saamasi sähköpostin avulla
  3. Kirjaudu sisään verkkosivulla tai mobiilisovelluksessa

Ongelmatilanteissa ota yhteys lehden päätoimittajaan.