SPY escape room -excursio Helsingin proviisoriopiskelijoille

Kaipaatko elämääsi pientä jännitystä? Koetko Prison Break -sarjan seuraamisen olleen enemmänkin koulutusta elämää varten kuin viihdettä ja palaisit halusta päästä esittelemään Scofieldin veroista ajatuksen juoksuasi?

Vaikka tähän pakoon ei aivan tatuointeja (välttämättä) tarvita, olisi sinulla tilaisuus päästä nostattamaan adrenaliinipitoisuuksiasi ja osoittamaan nokkeluuttasi Truescape Escape Room -pelien parissa Helsingin Punavuoressa!

Pelejä on varattu käyttöömme 3 – Prison Break, Ghost Photolab ja Hannibal. Jokaiseen näistä huoneista mahtuu 6 pelaajaa eli mukaan mahtuu yhteensä 18 henkilöä. Peleihin pääset tarkemmin tutustumaan täällä.

Tilaisuus järjestetään tiistaina 4.4. klo 17:45 alkaen osoitteessa Pursimiehenkatu 26 G (sisäänkäynti Telakkakadun ja Pursimiehenkadun kulmassa). Olethan ajoissa, jotta pääset mukaan huoneeseen!

Pelien jälkeen kokemuksen purku yhdessä lähikuppilassa (lasillinen sisältyy osallistujamaksuun).

Tilaisuus kustantaa Proviisoriyhdistyksen opiskelijajäsenille vain 5 euroa. Huomioithan kuitenkin, että osallistumisen peruuttamatta jättämisestä ja paikalle ilmestymättömyydestä joudumme perimään todellisina tapahtumakustannuksina 25 euroa. Tapahtuman yhteyshenkilönä toimii opiskelijavaliokuntamme puheenjohtaja Sandra Kontola (os. sandra.kontola(at)helsinki.fi, p. 050 324 9513).

Maksu tapahtuu paikan päällä käteisellä. Varaathan siis 5 euroa mukaasi!

Ilmoittautumiset tapahtumaan täällä>>

Ajankohta: