Suomen Proviisoriyhdistyksen jäsenintra lanseerattu!

Suomen Proviisoriyhdistys lanseerasi uusimman jäsenpalvelunsa, jäsenintran, Proviisoripäivässä 17.3.2018

Upouutta jäsenpalveluaan käyttäen Proviisoriyhdistyksen jäsen nauttii jäseneduistaan, kuten verkkokoulutuksista, aikaan ja paikkaan katsomatta. Jäsenintraan on koottuna jo niin sanotussa starttipaketissa upeita toiminnallisuuksia. Tällaisia ovat mm. yhdistyksen tapahtumista kertova kalenteri, Proviisorilehden näköislehdet sekä aivan uusi mobiili matkavakuutuskortti.

Jäsenintran Kysy kollegalta -keskusteluosiossa puolestaan käynnistyy 17.3.2018 uuden portaalin nimikilpailu. Kaikki yhdistyksen jäsenet kutsutaan mukaan ideoimaan nyt lanseeratun portaalin nimeä sekä äänestämään jatkoon kisan kolme finalistia. Äänestys finalistien kesken käydään yhdistyksen kevätkokousviikonloppuna 28.4.2018.

Suomen Proviisoriyhdistys toivottaa kaikki jäsenensä tervetulleiksi tutustumaan tähän uuteen jäsenetuun osoitteessa https://intra.proviisoriyhdistys.net!

// 17.3.2018 ml