Syysseminaarin näyttely

Syysseminaarin järjestelyt on keskeytetty ja tapahtuma peruttu Proviisoriyhdistyksen koulutusvaliokunnan 15.11.2021 tekemällä päätöksellä. Ilmoittautuneita osallistujia ja tapahtuman yhteistyökumppaneita tiedotetaan henkilökohtaisesti.

Seminaari peruttiin vähäisen osallistujamäärän sekä heikentyneen pandemiatilanteen vuoksi.

Mahdolliset tiedustelut voi esittää yhdistyksen toimistolle.

Proviisoriyhdistyksen syysseminaari järjestetään pe 3.12. klo 9–16 Arcadassa, Helsingin Arabianrannassa. Tilaisuuden ytimekkäässä ohjelmassa käsitellään mm. rokotteita, syövän uusia hoitoja ja pandemian oppeja. Odotamme Syysseminaariin noin sataa apteekkaria, proviisoria ja proviisoriopiskelijaa.

Syysseminaarin yhteydessä Arcadan avaralla ja valoisalla isolla torilla järjestetään lääkealan näyttely. Sen järjestää ProviisoriViesti Oy. Näyttely on avoinna tapahtumapäivänä klo 8.45–14.15. Seminaarin ohjelmassa on varattu reilusti aikaa näyttelyyn tutustumiseen.

Varmistakaa teille sopiva sijainti ilmoittautumalla saman tien. Paikkoja on rajatusti. Tervetuloa näytteilleasettajaksi!

Ilmoittautuminen Syysseminaarin näytteilleasettajaksi

Huom! Poikkeuksellinen tilanne saattaa vaikuttaa Syysseminaarin järjestelyihin. Osallistujien turvallisuus on etusijalla, ja tapahtuman järjestelyissä kiinnitetään erityistä huomiota toimenpiteisiin, joilla osallistujien turvallisuutta voidaan parantaa. Toimenpiteet perustuvat mm. viranomaisten määräyksiin ja ohjeisiin. Tapahtuman järjestäjät arvioivat mahdolliset poikkeustilan aiheuttamat rajoitukset ja tapahtuman järjestämisen edellytykset viimeistään 18.11.2021.

Pidätämme oikeuden ohjelmamuutoksiin.

Tapahtumien ja tilausten tietosuojaseloste

Mediatiedot

Mediatiedot ovat voimassa 3.12.2021 asti. Näyttelyä koskevat kysymykset voi osoittaa Teemu Ali-Koverolle (+358 50 339 8404, teemu.ali-kovero@proviisoriyhdistys.net).

Näyttelyn kartta sektoreittain

Kartta poistettu.

Näyttelypaikkojen kuvaus ja hinnoittelu

Näyttelypaikkavaihtoehdot ja hinnat Early Bird
14.11. asti
Normaalihinta
15.11.–21.11.
Late Bird
22.11.–30.11.
A-PAIKKA
Mahdollisuus esittää paikkatoive, toteutetaan saapumisjärjestyksessä
1050 € 1250 € 1450 €
B-PAIKKA
Ennalta määräämätön sijainti
950 € 1150 € 1350 €
C-PAIKKA
Ministändi pieneen tilantarpeeseen
550 € 650 € 750 €
TUPLAPAIKKA
​Suurempi paikka reilulla näkyvyydellä
1900 € 2300 € 2500 €

A- ja B-paikat sisältävät näyttelypöydän (kooltaan n. 120 cm x 80 cm) sekä kaksi tuolia. Yksittäinen näyttelypaikka on pinta-alaltaan n. 4 m2. C-paikka on pystypaikka, joka sisältää korkean näyttelypöydän eli ns. ministändin (n. 100 cm x 100 cm). Huom! Näyttelypaikat eivät sisällä pöytäliinaa, suosittelemme oman liinan tuomista.

Näytteilleasettajien on mahdollista tilata lounaslippuja hintaan 25 €/kpl. Lounaan hintaan kuuluvat aamun ja iltapäivän kahvitarjoilut sekä linjastolounas. Erityisruokavaliot huomioidaan toiveidenne mukaisesti yhteistyössä cateringpalveluiden tarjoajan kanssa.

Näyttelypaikkavarausten peruutusehdot

• Peruutus 20–13 päivää ennen tapahtumaa: 50 % näyttelypaikan sovitusta hinnasta
  • Peruutus 12–0 päivää ennen tapahtumaa: 100 % näyttelypaikan sovitusta hinnasta

Ilmoittautuminen Syysseminaarin näytteilleasettajaksi