Toiminnalla tutuksi -ilta Helsingissä

Tule tutustumaan Proviisoriyhdistyksen ja Eezy Farentan toimintaan sekä muihin proviisoriopiskelijoihin torstaina 21.9. ravintola Vltavaan vapaamuotoiselle illalliselle!

Millainen on Toiminnalla tutuiksi -tilaisuus?

Tilaisuuksissa pääsee tutustumaan Proviisoriyhdistyksen ja Eezy Farentan toimintaan sekä muihin proviisoriopiskelijoihin rennossa ilmapiirissä. Tapahtumat järjestetään, jotta toimintamme tulisi opiskelijoille tutuksi. Samalla saa viettää mukavaa iltaa sekä tutustua opiskelijakollegoihin.

Tilaisuuteen ovat tervetulleita toiminnastamme kiinnostuneet proviisoriopiskelijat. Paikkoja tilaisuuksiin on kuitenkin rajoitetusti ja ensisijaisesti suuntaamme tapahtumamme uusille opiskelijoille sekä heille, jotka eivät ole aiemmin osallistuneet vastaavaan tilaisuuteen. Osallistuminen ei edellytä yhdistyksen jäsenyyttä.

Illan ohjelma ja aikataulu

18.00  Tervetuloa, Suomen Proviisoriyhdistys
18.05 Eezy Farentan puheenvuoro
18.30 Proviisoriyhdistyksen puheenvuoro
  Illallinen ja vapaata seurustelua
21.00 Tilaisuus päättyy

Tapahtuma on täynnä. Voit tiedustella peruutuspaikkoja toimistolta.

Ajankohta:
21.09.2023 18:00