Toiminnalla tutuksi - Uusien ilta Helsingissä

Tule tutustumaan Proviisoriyhdistyksen ja Farentan toimintaan sekä muihin proviisoriopiskelijoihin

Tervetuloa olut/siideri-tastingiin, panimokierrokselle sekä burger-illalliselle Stadin Panimolle!

Uusien illan ajatuksena on tehdä toimintamme tutuksi ja samalla viettää mukavaa iltaa sekä tutustua opiskelijakollegoihin.

Sta­din Panimo on 1990-luvun lop­pu­puo­lella perus­tettu kokeellinen mik­ro­pa­nimo Helsingin Suvilahdessa, Käärmenpesä lähettyvillä. Pani­molle on ker­ty­nyt yli kym­me­nen vuo­den toiminta-aikana run­saasti koke­musta monista kym­me­nistä eri vilja­tuot­teista ja eri maa­no­sien huma­la­la­jik­keista. Sta­din Panimo tun­ne­taan­kin par­hai­ten sen kokeel­li­sista, mauk­kaan mal­tai­sista ja run­saasti aro­mi­hu­ma­loi­duista erikoisoluista. Panimo on keskittynyt erilaisiin oluisiin, mutta val­mis­taa myös aitoa, kui­vaa ome­na­sii­de­riä. Sta­din Panimo on voit­ta­nut useita pal­kin­toja Hel­sinki Beer Fes­ti­valeilla ja Suo­men Paras olut  –kil­pai­luissa.

Illan ohjelma
klo 17.30  Stadin Panimon esittelykierros ja olut/siideritasting
klo 19       Rento burger-illallinen panimoravintolassa sekä
                 Proviisoriyhdistyksen ja tapahtuman yhteistyökumppani Farentan puheevuorot

Kertauksena:
MITÄ: Suomen Proviisoriyhdistyksen ja Farentan järjestämä Toiminnalla tutuiksi -ilta
MISSÄ: Stadin Panimoravintola (Kaasutehtaankatu 1, Helsingin Suvilahden vanha tehdasalue)
MILLOIN: ti 1.10. klo 17.30 alkaen
KENELLE: proviisoriopiskelijoille; ensisijaisesti uusille opiskelijoille sekä heille, jotka eivät ole aiemmin osallistuneet vastaavaan tilaisuuteen (osallistuminen ei edellytä Proviisoriyhdistyksen jäsenyyttä!)

Opiskelijavaliokunta toivottaa sinut lämpimästi tervetulleeksi mukaan!

ILMOITTAUDU TÄSTÄ

Ajankohta: