Toiminnalla tutuksi - Uusien ilta Kuopiossa

Tule tutustumaan Proviisoriyhdistyksen ja Farentan toimintaan sekä muihin proviisoriopiskelijoihin

Tervetuloa citygolfaamaan Bellanpuistoon sekä nauttimaan illallista ja saunomaan Kuopion Saanaan!

Uusien illan ajatuksena on tehdä toimintamme tutuksi ja samalla viettää mukavaa iltaa sekä tutustua opiskelijakollegoihin.

Bellanpuiston citygolf on uudenlainen tapa pelata minigolfia. Puiston ratojen kallistusten ja muotoilun yhdistelmä takaa viihdyttävän ja ainutlaatuisen aktiviteetin. Kierros citygolfradalla on ohjattu eikä edellytä aiempaa kokemusta. Golfin jälkeen siirtyminen Kuopion Saanaan nauttimaan hyvästä ruuasta. Ruokailun päätteeksi Saanassa voi halutessaan jatkaa iltaa saunomisen ja altaissa rentoutumisen merkeissä.

Illan ohjelma
klo 15  ohjattu Citygolf-kierros Bellanpuistossa
            siirtyminen viereiseen Kuopion Saanaan
klo 17 illallinen sekä Proviisoriyhdistyksen ja yhteistyökumppani Farentan tervehdykset
klo 19 saunominen
klo 21 saunaosasto sulkeutuu ja tilaisuus päättyy

Kertauksena
MITÄ: Suomen Proviisoriyhdistyksen ja Farentan järjestämä Toiminnalla tutuiksi -ilta
MISSÄ: Bellanpuisto (Siikaranta 8) sekä viereinen Kuopion Saana
MILLOIN: to 3.10. klo 15 alkaen
KENELLE: proviisoriopiskelijoille, ensisijaisesti uusille opiskelijoille sekä heille, jotka eivät ole aiemmin osallistuneet vastaavaan tilaisuuteen (osallistuminen ei edellytä Proviisoriyhdistyksen jäsenyyttä!)
MITÄ MUKAAN: iloinen mieli, ulkoiluvaatteet, vesipullo, uimapuku ja pyyhe

Opiskelijavaliokunta toivottaa sinut lämpimästi tervetulleeksi mukaan!

TAPAHTUMA ON TÄYNNÄ (tiedustele vapautuvia paikkoja martta.huttu@proviisoriyhdistys.net)

Ajankohta:
03.10.2019 15:00