Toimintamme tutuksi -ilta 2024 Turussa

Tule tutustumaan Proviisoriyhdistyksen toimintaan sekä muihin proviisoriopiskelijoihin torstaina 26.9. Radisson Blu Marina Palaceen maittavan ruuan äärelle!

Millainen on Toimintamme tutuiksi -tilaisuus?

Tilaisuudessa pääsee tutustumaan Proviisoriyhdistyksen toimintaan sekä muihin proviisoriopiskelijoihin rennossa ilmapiirissä. Tapahtuma järjestetään, jotta toimintamme tulisi opiskelijoille tutuksi. Samalla saa viettää mukavaa iltaa sekä tutustua opiskelijakollegoihin.

Tilaisuuteen ovat tervetulleita toiminnastamme kiinnostuneet proviisoriopiskelijat. Paikkoja tilaisuuksiin on kuitenkin rajoitetusti ja ensisijaisesti suuntaamme tapahtumamme uusille opiskelijoille sekä heille, jotka eivät ole aiemmin osallistuneet vastaavaan tilaisuuteen. Osallistuminen ei edellytä yhdistyksen jäsenyyttä.

Opiskelijavaliokuntamme toivottaa sinut lämpimästi tervetulleeksi mukaan!

Illan ohjelma ja aikataulu

18.00  Tervetuloa, Suomen Proviisoriyhdistys
18.30 Ruokailu ja vapaata seurustelua
20.30 Tilaisuus päättyy

Ilmoittautuminen

Ilmoittautumislinkki jaetaan opintonsa aloittaville proviisoriopiskelijoille opintojen alkaessa (ajankohta tarkentuu). Mikäli paikkoja jää, linkki päivitetään tälle sivulle.

Ajankohta:
26.09.2024 18:00