Hallituksen kokousblogi: maaliskuu 2020

Tärkeimmät käsitellyt asiat

Talous

Hyväksyttiin Helsingin ja Kuopion yliopiston opiskelijoiden avustushakemukset. Hyväksyttiin 2019 tilinpäätös.

Apurahat

Hyväksyttiin apurahojen saajat apurahatoimikunnan esityksen mukaisesti. Yhteensä apurahoja jaettiin 2950€ edestä.

Jäsenasiat

Keskusteltiin työsuhdeneuvonnasta. Päätettiin, että jos kysymys koskee kolmatta osapuolta, niin pyritään auttamaan, mutta lakimiestä ei konsultoida. Päätettiin vielä syyskokoukseen esitys, joka selkeyttää jatko-opiskelijoiden jäsenmaksuluokkia.

Promentee-asiat

Todettiin sähköpostipäätös vuoden proviisorikollegasta: Marja Kalliola Tammerkosken apteekista.

Koulutusasiat

Keskusteltiin Proviisoripäivän järjestelyistä ja syksyn ajankohtaisseminaarista.

Opiskelija-asiat

Opiskelijatapahtumat pyritään koordinoimaan YFK:n kanssa, ettei yhdistyksen tapahtumat ole samana päivänä YFK:n kanssa. Haavanhoitokoulutus on jouduttu perumaan koronan takia.

Apteekkityöryhmä

AATE-ryhmä suunnittelee suurempaa teemaa 2021-2023. Keskusteltiin jäsenkyselyn tuloksista ja julkisuudessa olleesta keskustelusta liittyen apteekkityön houkuttelevuuteen.

Muut asiat

Keskusteltiin osallistumisesta Farmasian Päiviin 2020. Tästä myöhemmin lisää.

Blogikirjoituksen kirjoitti
Lasse Rautiainen