Hallituksen kokousblogi: huhtikuu 2024

Proviisoriyhdistyksen hallituksen huhtikuun kokous järjestettiin maanantaina 9.4. Kokous käytiin yhdistyksen toimistolla ja etäyhteyksin. Toimin kokouksen puheenjohtajana. Alla muutama nosto kokouksen aiheista.

Kevätkokous

Hyväksyimme tulevan kevätkokouksen esityslistan ja sovimme kokouksen käytännön järjestelyistä. Kokous järjestetään Orion Pharman kanssa heidän tiloissaan ja mukaan ehtii ilmoittautua 8.5 asti.

Talousasiat

Jatkoimme aiempaa keskustelua yhdistyksen varallisuuden hallinnasta. Kävimme läpi tilinpäätösaineiston kevätkokousta varten.

Koulutus

Totesimme käynnissä olevan ProMentee-mentorointiohjelman tilanteen ja kävimme alustavaa keskustelua tulevien ProMentee-ohjelmien sisällöstä. Seuraavien ohjelmien suunnittelusta lisää tulevissa jäsenkirjeissä.

Tapahtumat

Päätimme yhdistyksen osallistumisesta loppuvuoden tapahtumiin. Lisäksi keskustelimme Proviisoripäivästä palautteista ja kehitysideoista.

Kevätterveisin,

Henri Sormunen