Hallituksen kokousblogi: joulukuu 2023

Proviisoriyhdistyksen hallituksen vuoden viimeinen kokous järjestettiin joulukuun 14. päivä. Kokouksessa oli läsnä sekä nykyisen että tulevan hallituksen jäseniä ja keskustelua saatiin hyvin aikaiseksi. Aiheita oli jälleen runsaasti ja alla parhaita paloja kokouksesta:

Opiskelija-asiat

Hallituksen päätettävänä oli mm. farmasian opiskelijajärjestöjen yhteistyösopimuksia. Hyväksyttiin sopimukset allekirjoitettavaksi. Näin ollen yhdistys on tulevana vuonna tiiviissä yhteistyössä kaikkien Suomen farmasian opiskelijajärjestöjen kanssa.

Jäsenasiat ja -edut

Jäsenten tilaamat kalenterit on postitettu joulukuun alkupuolella. Marras-joulukuussa Proviisoriyhdistys on tehnyt kaksi kannanottoa, jotka ovat luettavissa lausunnot ja kannanotot -sivuilla. Lisäksi käytiin periaatekeskustelua työryhmien ja verkostojen toiminnasta. Keskusteltiin myös jäsenetuihin kuuluvista vakuutuksista ja niihin tulevista päivityksistä.

Apurahat

Yhdistyksen apuraha on nyt haettavissa. Jos suunnitelmissasi on esimerkiksi Pro gradu -työ ulkomailla, LHKA-opintoja tai erikoistumiskoulutusta, lähetä apurahahakemus tammikuun loppuun mennessä.

Promentee ja koulukset

Ensi vuonna starttaavan mentorointiohjelman kokoonpano on selvillä ja aloitusseminaari on vuorossa tammikuussa. Ehdotuksia Proviisorikollega-tunnustuksen saajaksi otetaan jälleen vastaan. Ilmianna siis loistava kollega! Todettiin Proviisoripäivän valmistelujen ja ilmoittautumisen olevan hyvässä vauhdissa.

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta 2024!

Henri Sormunen, hallituksen 2. varapuheenjohtaja

Käyttäjän Ylläpito kuva