Helsinki - opiskelijapikkujoulut

Suomen Proviisoriyhdistys ry järjestää opiskelijajäsenilleen pikkujoulut yhteistyössä Vermanin kanssa. Tervetuloa viettämään tunnelmallista iltaa illallisen, yhdessäolon ja drinkkikoulun merkeissä!

Huomaathan, että tilaisuus on tarkoitettu Proviisoriyhdistyksen opiskelijajäsenille. Jos et vielä ole jäsen, voit halutessasi liittyä jäseneksi ja täyttää jäsenhakemuksen sähköisesti verkkosivuillamme .

Uusien koronarajoitusten vuoksi tilaisuudessa on käytössä koronapassi.

Illan ohjelma

klo 17.00 Tervetuloa
                Proviisoriyhdistyksen ja Vermanin tervehdykset
                Drinkkikoulu
                Illallinen, ohjelmaa ja vapaata seurustelua
klo 20.00 Tilaisuus päättyy

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen linkin kautta. Huomaathan, että mukaan mahtuu vain nopeimmat. Ilmoittautuminen päättyy ma 6.12. klo. 12.00 tai kun paikat täyttyvät. Huomaathan, että tapahtuma on maksuton ja ilmoittautuminen on sitova.

Kertauksena

MITÄ? Proviisoriyhdistyksen pikkujoulut eli illallinen, pelailua ja vapaata seurustelua
MISSÄ?  HUONE Kamppi, Canvas-huone, Malminkatu 30
MILLOIN? ma 13.12. klo 17.00-20.00
MITÄ MUKAAN? Iloinen mieli (ja koronapassi).
MIKSI? Laatuaikaa ja yhdessä oloa, uusia kavereita, hyvää juomaa ja hetken rentoutumista...

Ajankohta:
13.12.2021 17:00