Kuopio - opiskelijapikkujoulut

Suomen Proviisoriyhdistys ry järjestää opiskelijajäsenilleen pikkujoulut yhteistyössä Vermanin kanssa. Tervetuloa keilaamaan, ruokailemaan ja saunomaan Keilakukkoon!

Huomaathan, että tilaisuus on tarkoitettu Proviisoriyhdistyksen opiskelijajäsenille. Jos et vielä ole jäsen, voit halutessasi liittyä jäseneksi ja täyttää jäsenhakemuksen sähköisesti verkkosivuillamme .

Illan ohjelma

klo 15.45 Kokoontuminen Keilakukkoon
klo 16.00 Keilaus
klo 17.00 Ruokailu sekä Proviisoriyhdistyksen ja Vermanin tervehdykset
klo 18.00 Saunaa ja hengailua
n. klo 20.00 Tilaisuus päättyy

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen on täynnä. Huomaathan, että tapahtuma on maksuton ja ilmoittautuminen on sitova.

Kertauksena

MITÄ? Proviisoriyhdistyksen pikkujoulut eli keilausta, illallista: salaattibuffet + lohta ja possua (erityisruokavaliot huomioidaan) sekä saunomista ja hengailua
MISSÄ? Keilakukko (Puijonkatu 19, K-kerrokseen kauppakeskus Vihtorin kylkeen rakennetulla hissillä)
MILLOIN?  7.12. klo 16.00-20.00
MITÄ MUKAAN? Iloinen mieli.
MIKSI? Laatuaikaa ja kavereita, hauskaa keilausta ja yhdessä oloa, mahantäytettä...

Ajankohta:
07.12.2021 15:45